Direktlänk till inlägg 10 november 2009

INGA NYA BILDER

Av PIA - 10 november 2009 19:48

Har inte hunnit med att springa runt med kameran idag. Förresten är det så himla mörkt. I dag tändes gatubelysningen kl 14, det är ju inte klokt.

Så håll tillgodo.

Kramar till er alla  

Aldos syster Alba   

Alba en gång till. Just nu mår hon gott tillsammans med sin matte Elisabeth i Italien   

det här är Cenzo, son till Kuczo som vi samäger med Tina Forsell 

en av dom här är Elliot   

 
 
maja

maja

10 november 2009 21:01

Vad vacker Cenzo är! och så fint han står.

http://lagottototte.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

10 november 2009 22:31

Ja det var verkligen en stilig kille Cenzo . Lilla Alba var också en sötnos. Kram

http://www.saphira.bloggagrattis .se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

10 november 2009 22:33

WOW Cenzo ser ut att bli en riktig snygging!! Jaha och alba lever glada dagar i italien...suck om det endå vore jag!

Skit tråkigt med detta mörker, som du skriver så går det knappt att fota...om man inte vet hur fasen kameran ska ställas in! Primo ligger här under bordet och luktar blöt, äcklig hund! Jösses ska börja med att tova ut benen, vi ska ju ställa i Stockholm i dec!
Kramis!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

10 november 2009 22:58

Sockerpussar duger bra! Det är nog mycket bättre för oss hundar. Puss, puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

11 november 2009 07:49

Ja det blir mörkt fort! Men nu är det bättre då det har kommit lite snö, jag hoppas verkligen att den ligger kvar...Ni kan väl komma hit allihop så kan vi ha lite bus i det vita?!!

Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ingen bild

Johan w

11 november 2009 09:54

Jag måste börja med att säga mycket sötta och fina hundar. Tyvär går vi mot mörkare tider det är inte så mycket att göra åt det än att vara ute mycket på dagarna. Jag är glad att man jobbar oregelbunda tider så man hinner se något av solen under dagen (mycket kvällar och helger). Pia jag ska försöka ringa dig under fredagen, jag är fortfarande intresserad av att skafa valp från dig och har fått en mycket bra intryck av dig.

 
Sigge

Sigge

11 november 2009 20:35

Hos mej kunde det ha blivit tvärslut på bilder alldeles.
Förvirrade matte höll på att posta kameran istället för en burk kådsalva idag!
SUCK tror jag ska låsa in henne

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

11 november 2009 20:41

Åhh lilla syster Alba, så lika dom är!!! Och den bruna pralinen, honom kan jag ta.....så fin! Här är vi också trötta på mörkret, allt går trögt och långsamt...hmm ja utom hundpromenaderna då, dom går fort så det ryker.
Kraam!!!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snokas

12 november 2009 10:19

å vilken go hög med tjock-knoddar, ja vem kan vara elliot? ta hit den där elliot så man får busa lite me en riktig kille, brorsan är så tråkig idag!!
slafsar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards