Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

LÄNGE SEDAN SIST

Av PIA - 21 mars 2011 23:19

Har försökt att skicka kommentarer på era bloggar men en del gick inte alls. Men jag har i alla fall läst dom i kväll. Ska försöka i morgon igen.

För ett tag sedan lovade jag bilder på bengtas bror, den lille danske fyren, så här kommer dom i dagens blogg. Det är tack vare Lotta, Doris matte. Dom besökte oss helgen innan den som gått. Så himla kul det var att träffa dom. Doris hade jämt jobb med att hålla den lille italienaren på avstånd. Kolla blondinstellas blogg så ser ni bilderna.

Vi har fått nya små bebbar, endast tre dagar gamla. Bilder kommer så småningom.

Våren verkar äntligen ha kommit, peppar, peppar,

Må så gott alla             

 
 
Ludde

Ludde

22 mars 2011 10:30

Åh, så fin han är! Tänk att han har en egen hundkoja också. Det lär nog dröja innan husse gör en sån till mig! Grattis till bebbarna! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Doris

Doris

22 mars 2011 13:12

Vilken liten sötnos! Honom hade jag gärna pussat lite.
Och GRATTIS till de nya små bebbarna! Allt gott till er!!!
PUSS från Doris och matte

http://lagottodoris.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

22 mars 2011 14:12

Grattis till småfolket!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

22 mars 2011 22:09

Sicken liten goding! Primo är så stolt till att ha blivit "moffa":) Jaja även om han hatar småttingar så är han stolt endå......Ska ta mig en titt i amenackan ( den väldigt välfyllda..haha) och se när jag kan komma och titta på dom små vidundrena...om 6-7 v är det ju förhoppningsvis väder för lite bilder i trädgården:) Kramis till er alla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Freja

Freja

23 mars 2011 00:24

Hej!! Vilka söta små!!!! Frejakramar =)

http://prinsessanfreja.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards