Alla inlägg under augusti 2009

Av PIA - 31 augusti 2009 21:15

sorg för mej i dag och lycka för Zena. Hennes nya mamma och pappa hämtade henne i dag. Har aldrig sett henne så lycklig tillsammans med människor hon aldrig har träffat. Det var kärlek från första stund, speciellt med pappa Bengt. Hoppas innerligt att hon får stanna i sitt nya hem. Har fått rapport  att hon har ätit sin mat (givetvis) och hälsat på en av katterna utan att bry sej. Zena är ju en av mina innerligt älskade egenuppfödda och önskar henne det bästa som finns.Elliot klättrar som vanligt i vinbärsbuskarna och käkar vinbär.Nu till bebbebarna, dom far omkring som yra höns och busar, sedan helt plötsligt ligger alla i en hög och sover.Papsen har köpt jätteben i dag som han har sågat i två delar, varje del blir ca 20 cm. Dom bilderna kommer i morgon, för nu har voffsen mycket att göra med dom.                      Kram på er alla och speciellt till min älskling Zena

Av PIA - 30 augusti 2009 21:53

för mitt 10-onde barnbarn, lilla Nikita.Sista bilden är på det äldsta, Christopher när han matar sin lillasyster. Inga bebbebilder i dag, ni får ge er till tåls till i morgon.                    Kramar

Av PIA - 29 augusti 2009 22:29

men bebbarna först. Hörde av valpköpare i dag att jag håller dom vakna tills jag har bloggat. Så det kan bli!!!!Vi hade besök från Sollentuna i dag, och det var verkligen trevligt, likaså besöket i onsdags. Vi får alltid så underbara valpköpare.      Allt för i dag             Kramar

Av PIA - 28 augusti 2009 21:43

Mina bebbar växer och utvecklas på alla vis. Mycket bus och mycket härjande är det nu. Har varit  "valpmorska" i dag (tidigt) och resultatet blev8 valpar, 4 gossar och 4 töser. På bilden är bebbarna några timmar gamla, dom ser så fina och starka ut. Näst sista bilden är på en stolt pappa, Kuzco. Vill bara tala om att det inte är min kull. Det räcker så gott som det är. Men det är helt fantastiskt att få hjälpa till, även om det sker per telefon.Är helt slut i håååvet(skånska), har sovit två och en halv timma i natt och sedan inget mer. Har lagt nya tidningar i valphagen och ny fäll. Lyckades givetvis trampa på en valpskit!!!!!  som geggade ner sej i den rena fällen. Hur kul kan det  bli?     Trevlig och underbar helg till er alla.       Allt för i dag.           Kramar

Av PIA - 27 augusti 2009 20:46

blir det i dag                                         Kramar

Av PIA - 26 augusti 2009 22:27

Tiden går så fort och hinner inte rktigt skriva så mycket. Återigen har jag en "viss" lite gosse i famnen som vill lära sej att blogga.  Han har världens mest underbara ögon, som söker ens blick hela tiden.             Kramar

Av PIA - 25 augusti 2009 22:57

i uterummet. Väldans roligt. Njut av bilderna. Allt för i dag.      Kramar

Av PIA - 24 augusti 2009 22:11

att stå upp och äta är bebbarna nu, mamma Krölle behöver inte ligga ner längre när hon ger dom mat.Har helt plötsligt inte så mycket tid att plåta hundarna. All min tid ägnar jag åt gos och kel med bebbarna, kan bara inte få nog, och inte dom heller. Detta är helt fantastiskt med alla pussar och svansvift från dom små älsklingarna.Liq smyger omkring för att kolla om hon kan "busanfalla" någon.Prima och Elliot har sitt race.  Har fått ett återbud på en gosse i dag, men inte mej emot. Just nu sitter en av dom i mitt knä och lär sej att blogga. Det är valpen med det mörka huvudet. Kanske behåller en av dom.              Allt för i dag               Kramar

Skapa flashcards