Alla inlägg under december 2008

Av PIA - 30 december 2008 20:57

får i dag ensam uppmärksamhet på bloggen. Som ni ser så lönar det sej att se söt ut. Men jobbar man så hårt med ungarna så har man minsann rätt till lite gottigt. Med detta önskar vi er alla kära bloggvänner ett riktigt GOTT NYTT (hund) ÅR                        Nyårskramar                  Pia

Av PIA - 29 december 2008 19:56

Nu är det minsann fart på småttungarna, inte minst verbalt. Jag har varit i staden och shoppat loss på rean. Det är första gången på flera år, brukar inte ha lust men nu var det tvunget. För några dagar sedan rensade jag i garderoben och slängde nästan ALLT som fanns där, så nu jäklar hänger där nya grejer.Kram på er               Pia

Av PIA - 28 december 2008 22:16

med makens son,sonhustru och bror. Givetvis lite valpbilder också.Avslutar med ett citat ;                                           
                                                  
En hund har en enda uppgift i livet.                                            
                                                  
                          Att fylla sitt hjärta med glädje.                                 Kram på er           Pia

Av PIA - 26 december 2008 13:57

för Liqs och Leons valpar som fyller två år i dag. Hoppas det är något paket över sedan julafton till er.Liquerizia skickar måååånga pussar till er och önskar underbar födelsedag. Kramar till er mina små troll.    Pia

Av PIA - 26 december 2008 02:09

med det nya objektivet. Men nu behövs träning för att få till det bra. Bilderna har maken tagit så jag får vänta på min tur. Fick med ett foto som redan visats. Hur i hela friden får man bort det? Strunt samma. Som ni märker har jag mycket att lära.          Kram på er          Pia

Av PIA - 24 december 2008 18:50

Håkan började med att klä granen och uterummet. Efter Kalle & Co blev det en herrans massa mat. Varför lagar man så mycket, som ändå inte går åt?Mycket bra julklappar kom tomten med. Tyvärr ingen bild när vovvarna öppnade sina, hade bara ögon för kameraobjektivet jag fick av Håkan. I morgon (eller i natt) ska jag minsann testa det. Fortsatt bra jul till er och kramar                      Pia

Av PIA - 23 december 2008 21:48

vill vi önska alla våra kära bloggvänner en riktigt GOD JUL.Julkramar i massor till er alla.

Av PIA - 22 december 2008 22:28

Har gjort kroppkakor, kokat och hackat grönkål och griljerat skinkan. Nu är jag slut som hushållerska, men måste ju ha god krönkålssoppa när Tessan kommer.              Kram på er                     Pia

Skapa flashcards