Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

MOR OCH SON + EN SAGA

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem.

Jag ska nu berätta en liten saga för er.

Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria att tala och skriva vad dom hade på hjärtat. Men så hände det sej att det stora fria landet blev invaderat av ett litet, men eget kungadöme. Detta kungadöme bestämde att allt som var tillåtet i det stora fria landet blev bannlyst. Så då var det bara för undersåtarna att följa dom nya reglerna. Men som i alla sagor brukar slutet bli lyckligt, och undersåtarna vill gärna leva i det stora lyckliga landet som ger alla den frihet dom förtjänar. Så det skulle inte förvåna mej om undersåtarna återtar all frihet, som det stora fria landet har gett dom.

Snipp snapp snut, så var sagan slut

Var rädda om er

 
 
Ludde

Ludde

5 juni 2011 21:09

Jag måste ha fått synfel! Eller också behöver jag bilda mig... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Rudi

Rudi

5 juni 2011 21:46

Håller med Ludde!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

5 juni 2011 23:52

Ludde och bmwsfotoblogg, nu är bilderna på plats. Fattar inte varför dom försvann

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Primo och Acke

Primo och Acke

6 juni 2011 01:03

Zello är ju superfin! morfar Primo är sååå stolt:) Ja saga och verklighet är ibland svårt att skilja på.....;)
Kramis!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Louise Arlehov

16 juni 2011 13:36

Hej Yvonne!

Vilka fina bilder!
Jag ber så mycket om ursäkt för att inte ha återkommit till dig tidigare. Det är ingen idé att ge sig in på en rad förklaringar utan jag kan bara säga ursäkta och förlåt.

Jag var i kontakt med dig i och med min mammas fördelsedag, då hon under ca 5 års tid som änka pratat,pratat och pratat om en ny hund och om vår gamla tax som gick bort för ca 20 år sedan. Jag var helt övertygad om (och driven av min egen önskan), att en Lagotto var lösningen! Tack vare Familjen Korn i Falkenberg och deras fina Lagotto "Grålle", fick jag höra om er fina verksamhet. När jag gav mamma informationen och förfrågan om en Lagooto, gjorde hon en "kovändning" och ngn hund var inte alls ett alternativ. Jag är ledsen över detta och att jag är sen med min info, men ville iallafall låta dig veta. Jag hoppas verkligen på att få återkomma i egen hundfråga till dig i framtiden, för jag är helt såld på hundarna ni har och på de kommentarer jag fått runt er fina verksamhet! MVH Louise Arlehov (Magnus och Alexandra Korns kompis)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 31 maj 2011 23:15

är det fortfarande här. Gossen kom för passning för 9 dagar sedan och ska stanna 10 dagar till medan hans familj är på semester. I fredags kom en av hans systrar för passning ett par dagar. Gissa om dom två hade kul!!! Prima blev överlycklig och gav ...

Skapa flashcards