Alla inlägg under december 2010

Av PIA - 26 december 2010 17:53

till er alla. Idag är det födelsedagar på flera håll i landet. Det är Liquerizias valpar från hennes första kull som fyller 4 år. Jättegrattis till Primo, Alessia, Consolata, Rizia, Leona och Letizia. Hoppas dom har fått många presenter och extragott att äta.

Nu följer massor av bilder på dom små bebbarna som blir 5 veckor i morgon. Nu är det fullt ös med att riva sönder papperskassar och annat som kommer i deras väg.

Vill nu passa på att önska er alla Gott Nytt År

kramar                          

Av PIA - 24 december 2010 14:02

alla våra två och fyrbenta bloggvänner och läsare

en underbar jul.

GOOOOD JUUUL

Av PIA - 17 december 2010 17:58

Först ett par bilder på våran första Tjockebengta. Hon föddes vit o brun precis som den nuvarande. Tjockebengta nr 2 kommer också att bli brunskimmel. Hoppas att hon kommer att bli lika fin och underbar som sin föregångare.

Många bilder blir det nu på ätande bebbar.

Min utgående mail fungerar dåligt så om ni inte får svar så ring mej.

Nu vill jag önska alla bloggvänner och läsare en riktigt GOD JUL och GOTT NYTT ÅR. Kanske hörs vi i mellandagarna.

Massor av julkramar till er                             

Av PIA - 10 december 2010 15:18

just det, jag Giuggio. Nu ska jag avslöja min hemlighet. Jag är en strålande Ahund, det tyckte SKK också. Jag har försökt att övertala mamsen att strunta i det här med sovspruta och röntgen, men det gick inte. Jag visste att jag var helt perfekt. Nu får ni se hur det gick till hos min favvoveterinär, han är bara så bra.

Nu ska mamsen få ta över datorn. Ciao, ciao alla kompisar.

Ja nu är det min tur att visa bilder på bebbarna. Jag säger bara sådan mor sådan dotter!!!!!


Härlig helg till er alla              

Av PIA - 3 december 2010 16:05

har vi här. Två töser och en gosse. Ser ni den tjocka? Det är en ny Tjockebengta, haha

Önskar er alla en härlig vinterhelg

Kramar     

Av PIA - 1 december 2010 16:36

Det är Giuggios första födelsedag idag. Tänk att min lille gosse redan är så stor.

Han kommer att avslöja sin hemlighet om några veckor. Vet inte riktigt vad hans planer går ut på.

Håkan började jobba i måndags på deltid så nu börjar allt återgå till det vanliga.

Det har inte varit så lätt för någon av oss som ni kan se.

Må så gott och vinterkramar     

Skapa flashcards