Direktlänk till inlägg 10 december 2010

JAG FÖRST

Av PIA - 10 december 2010 15:18

just det, jag Giuggio. Nu ska jag avslöja min hemlighet. Jag är en strålande Ahund, det tyckte SKK också. Jag har försökt att övertala mamsen att strunta i det här med sovspruta och röntgen, men det gick inte. Jag visste att jag var helt perfekt. Nu får ni se hur det gick till hos min favvoveterinär, han är bara så bra.

Nu ska mamsen få ta över datorn. Ciao, ciao alla kompisar.

Ja nu är det min tur att visa bilder på bebbarna. Jag säger bara sådan mor sådan dotter!!!!!


Härlig helg till er alla              

 
 
Doris

Doris

10 december 2010 17:25

GRATTIS GUGGE!!! Strålande resultat!!

Ser att min "lillasyster" är som mig, totalt avslappnad och lite rund om magen

Kramar i massor från oss i Sjömarken

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Rudi

Rudi

10 december 2010 17:38

Det var attans många rygglägen i det inlägget! Grattis! Jag har också A-höfter, det är bra, då kan man gör vad man vill i livet!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

11 december 2010 10:12

Va??? Är Gugge en spökhund? Går han omkring och skramlar i korridorerna på nätterna också? Tur att vi inte har några skelletthundar i det här huset. Valparna ser ju fina ut i alla fall... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

11 december 2010 22:00

Men jösses här har vi ju missat allt! Först grattis på 1 års dagen...och så grattis till dom "hippa" hiparna...hmmm ja höfterna då!
Sen ett grattis till bebbarna som vi nu äntligen får se:) Tjockealice eller ngt annat får det bli för hon kan ju inte heta samma som "bengta" ju!
Pussar och kramar till er alla!!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Ressu&Rolle

12 december 2010 00:21

Grattis Gugge till dina braiga höfter. I juli/augusti sommaren är det Rolles tur att läggas på bordet.

 
saphira

saphira

12 december 2010 08:47

grattis för fina höfter. Viken lycklig mamma, det syns att hon njuter. Kram

http://www.saphira.bloggagratis.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

12 december 2010 17:18

Tessan: Jodå alla tjockisar ska ha arbetsnamnet Tjockebengta eller Tjockebent. Det är mer en underbar företeelse än ett namn, så nu vet du. Det lär komma fler sådana i framtiden.
kramar

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Torsten

Torsten

13 december 2010 07:50

Grattis Gugge!!! Vi hade väl inte väntat oss annat, ja att du var en A-hund...det var ju liksom solklart!
Dessa knubbiga, trubbiga små...åååå, vad dom är jättefina!
Matte hälsar att hon ringer dej nån dag....Det har hon tänkt sen hon fick mejl av dej för jättelänge sen! Hon iddes inte svara på det för hon tänkte ringa istället....det har hon inte gjort....än!
Kram så länge!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

14 december 2010 01:43

Oj då, först så tänkte jag : vad är detta för porrbild, men sen ser jag ju vad det är, det är ju du Gugge... GRATTIS till dina A-höfter!!!
Hi hi... vilka härliga bilder på mor och dotter.
Puss från Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Totti

Totti

14 december 2010 03:58

Grattis! A-höfter är bra att ha, så man kan hoppa och skutta friktionsfritt. Puss på små valpmagarna från min matte!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Litzi oh Molle

14 december 2010 08:28

Stort grattis Gugge.
ha ha så ligger jag också(Litzi)det måste finnas i generna. stora kramen till mamsen och papsen

 
Sigge

Sigge

14 december 2010 09:31

Nu ni..............det händer saker...........Eran omedelbara närhet är inblandad.............Matte försöker komma ihåg att ringa idag eller imorgon..............

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Marina

Marina

1 maj 2011 23:40

Hej

Ett stort grattis till fina friska höfter.
Fina och underbara foton på mor och dotter.

Härliga bilder.
Vad har du för kamera föressten?
Önskar er en fin fortsättning.
Lagotto Romagnolo är en härlig hundras.
Bella går jag på två hundkurser i vår. en liten söt brunskimmel av rasen Lagotto Romagnolo. Sedan finns det en till av samma ras, en hane som heter Minjo. Må så gott.

Vänliga hälsningar

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards