Direktlänk till inlägg 16 april 2011

Rubrik saknas

Av PIA - 16 april 2011 15:36





 
 
Katarina, Nanna & leia

Katarina, Nanna & leia

16 april 2011 16:08

Fy, så trist. Det är så fruktansvärt sorgligt, önskar jag hade plats för en till men det har jag inte.
Hoppas på en lösning!

http://hunddagboken.blogspot.com

 
Britt-Marie

Britt-Marie

16 april 2011 20:23

Det gör ont i hjärtat när man tänker på honom, utkastad hemifrån. Hoppas det ordnar sig.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Rudi

Rudi

16 april 2011 21:56

Stackars Otto, vilket öde! Hoppas verkligen du snart hittar ett bra hem tillhonom!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

17 april 2011 00:51

Primo gråter när han fått veta allt detta, ja och jag med! Som sagt var jag söker med ljus och lykta jag med och hoppas verkligen rätt person kan ta honom...men MYCKET kärlek,kel och att få vara med så tror jag inte det kommer bli ngt problem alls....ja menar ingen annan i kullen har fått ngn dom över sig! Pussar och kramar till er och en extra stor till Otto!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Christin & Elsa

17 april 2011 23:25

Ååh, jag blir helt ledsen! Hoppas verkligen det ordnar sig. Jag känner, liksom flera andra här, att "jag tar hand om honom, den lille vännen" men det går ju inte! Jag har funderat men kan inte komma på någon som skulle kunna ta hand om Otto. Tänker så mycket på den lille pluttens öde.
Kramar från Christin och Elsa(Ottos syrra)

 
Ludde

Ludde

18 april 2011 17:15

Frågade husse och matte, men dom sa att det MINSANN räcker med mig??? Va menar dom??? Hoppas att han hittar ett nytt hem nu! Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Marie

Marie

18 april 2011 22:17

Men alla de frågor som ligger ute nu så bara måste rätt hem dyka upp! Plötsligt händer det...

Kram på er!

http://www.marieofsweden.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards