Alla inlägg under november 2010

Av PIA - 18 november 2010 15:44

igen, just det, jag Giuggio. Tyckte ni skulle få se hur snygg jag är. En bild framifrån och en i profil. Jag är inte bara snygg utan snäll också. Så fort jag får en chans så värmer jag stolen åt mamsen. Eftersom hon är så gammal är risken stor att hon blir sjuk av kalla stolar. Visst är jag bara för bra?

En bild fick mamsen med, det är på en flaska med vin från Kullabygden. Vi kan minsann göra vin här nere i söder också. Eftersom mamsen vaktade datorn som en hök kunde jag inte gratta min "storasyster" och hennes syskon igår. Så nu voffar jag ett JÄTTEGRATTIS till Prima och alla hennes syskon.

Snart händer det spännande saker här, men det får bli en hemlis än så länge.

Trevlig voffehelg och pussar till er alla från mej. Ja, från oss alla om det ska vara viktigt

Giuggio den snygge.        

Av PIA - 6 november 2010 16:11

Ja, så blev det. Det är jag, Giuggio som har tagit över bloggen idag. Mamsen är så jäkla seg så ska något hända får jag fixa det. Känner mej som en riktig stålman. Hoppas bara att mamsen inte ser detta. Hon har sagt att jag är alldeles för liten för såna här äventyr, men hon vet minsann inte vad jag går för.

Vi har haft en tråkdag med regn och hagel, ingen lust alls med något. Därför har vi utlyst denna dag till SOFFANS DAG. Himla fyndigt.

Ha det softigt alla kompisar

Kramar och voffepussar från mej, Giuggio           

Av PIA - 1 november 2010 14:07

Aldo fick en foderfamilj i lördags, dom bor bara ett stenkast från oss. Giuggio blev allt lite vilsen sen Aldo åkt, fast han var med och sa hej då. Om två månader kommer Aldo och klipper sej så då får dom träffas igen.

Bild på Aldos familj och en på Aldo.

Må så gott alla och kramar     

Skapa flashcards