Direktlänk till inlägg 6 november 2010

HAR KIDNAPPAT DATORN

Av PIA - 6 november 2010 16:11

Ja, så blev det. Det är jag, Giuggio som har tagit över bloggen idag. Mamsen är så jäkla seg så ska något hända får jag fixa det. Känner mej som en riktig stålman. Hoppas bara att mamsen inte ser detta. Hon har sagt att jag är alldeles för liten för såna här äventyr, men hon vet minsann inte vad jag går för.

Vi har haft en tråkdag med regn och hagel, ingen lust alls med något. Därför har vi utlyst denna dag till SOFFANS DAG. Himla fyndigt.

Ha det softigt alla kompisar

Kramar och voffepussar från mej, Giuggio           

 
 
Sigge

Sigge

6 november 2010 20:59

BRAVO!!!!!!
Så klart du har all rätt i världen att ta över datorn.
Föröstår att det känns lite ensamt nu när "brorsan" flyttade.
Matte hade först lite bekymmer med kommentaren hos mej, men så ramlade pengen ner.
Hon hade liksom också glömt att det skulle skickas.
Senilkärring!!!!!

http://svamphunden.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

6 november 2010 21:18

Åh, vilka snygga soffpotatisar! Själv håller jag mig på golvet eller i någon av mina bäddar. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Totti

Totti

6 november 2010 21:29

Bra att du tog saken i egna tassar så att det blev lite bloggat i dag. Och va bra att du utlyste en ny helgdag: Soffans dag är ett snillrikt påhitt. Tänk att ingen kommit på det förut!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hera

7 november 2010 09:31

Kul soffansdag påhitt!
tur att mamsene har ändrat sig på gamla dar!
men hon kan väl inte mot stå eran charm!!!!

kramisar

 
Primo

Primo

7 november 2010 14:40

Hörru din lilla fis....kul att du blivit så pass torr bakom öronlapparna så du fixar både tangenter och gramatiken!Själv är jag ju världsbäst på det mesta...hmmmm matte ser nog inte detta hoppas jag??!!;) Nåja jag är världsbäst på att vara mig iallfall:)Soffpotatisar är vi nog alla lite då och då, kan säga att Acke är det bara då altså alltid;) jo Acke hade en inflammation i muskelfästet uppe vid bogen och får inte gå annat än i koppel i 2 v+ käka värkpiller...hhaha vad jag retar honom för det må ni tro!
ha en myspysig söndag!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

7 november 2010 23:40

He he Gugge, bra gjort!!!
Är kärringarna sega så får ju vi ta över :-)
Soffans Dag låter alldeles utmärkt. En sådan dag har jag haft idag, för Boråsbrudarna var här igår så idag har jag varit helt utslagen.
Jag blev lite paff när jag såg bilden på dig i soffan... men va f-n... det är ju jag, tänkte jag, hur sjutton hamnade jag i skåne :-)
Kramar Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Busan

Busan

8 november 2010 12:15

Handyman sånna gillar vi......Själv har jag en slödag då jag vandrar mellan soffan och lillmattes säng. Hon har självstudier idag och det är ganska mysigt för ibland har hon tid att klappa på mig mellan böckerna. Men att bara ligga nära henne är oxå helt okej. Men det ryktas om att jag skall få träffa Ronja lagotto i eftermiddag. Bäst att ladda upp genom att vila.

http://lagotto.hepp.nu

 
Totte

Totte

8 november 2010 20:56

Men Giuggio, inte kan du väl kidnappa datorn sådär :O Men ser ut som ni haft en riktigt mysig dag i soffan :-)
Kramar, hälsa mammsen!

http://lagottototte.bloggplatsen.se

 
Stella o Doris

Stella o Doris

9 november 2010 07:47

Du är duktig du Gugge, du får försöka liva upp saker och ting, ser ju inte ut att vara något större ös på Zara & co, vi kanske skulle komma och och dra upp farten lite :-))

HA det bäst, massor av kramar

http://www.blondinstella.bloggagratis.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

15 november 2010 09:26

Du ska bara veta Gugge att våran husse han har bra lust till att åka och kidnappa dig för han blev så förtjust i dig när vi var och hälsa på. Fast vi tycker inte det är någon bra idee för då har han inte tid med oss.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

17 november 2010 23:45

Vill ju bara säga GRATTIS till Zara och Primos bebbar som idag fyller 2 år...har skrivit lite om det på min blogg:)
Kramis

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards