Direktlänk till inlägg 28 augusti 2009

MINA BEBBAR OCH KUZCO+WANILLA BEBBAR

Av PIA - 28 augusti 2009 21:43

Mina bebbar växer och utvecklas på alla vis. Mycket bus och mycket härjande är det nu. Har varit  "valpmorska" i dag (tidigt) och resultatet blev8 valpar, 4 gossar och 4 töser. På bilden är bebbarna några timmar gamla, dom ser så fina och starka ut. Näst sista bilden är på en stolt pappa, Kuzco. Vill bara tala om att det inte är min kull. Det räcker så gott som det är. Men det är helt fantastiskt att få hjälpa till, även om det sker per telefon.Är helt slut i håååvet(skånska), har sovit två och en halv timma i natt och sedan inget mer. Har lagt nya tidningar i valphagen och ny fäll. Lyckades givetvis trampa på en valpskit!!!!!  som geggade ner sej i den rena fällen. Hur kul kan det  bli?     Trevlig och underbar helg till er alla.       Allt för i dag.           Kramar

 
 
Ingen bild

Pernilla

28 augusti 2009 22:52

Vi ses imorgon!! Kram

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

28 augusti 2009 22:59

Pernilla: det ska bli så kul att se er
Kramar

http://lagottoflickorna

 
Doris

Doris

28 augusti 2009 23:03

Många bebbar blir det, så söta, så söta :-)

I dag har jag varit på min första riktiga dejt, med en kille UTAN syrran och matte, spännande, jag fixade det galant, fick beröm för att jag skötte mig och för att jag är en trygg o cool valp, självklart säger jag!!!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

28 augusti 2009 23:09

Doris: det är till att börja tidigt. Din mamma har lite synpunkter på sånt. Men det tar hon privat med dej, hälsar hon. Vi andra säger kör racet.!!!!
pussar

http://lagottoflickorna

 
Lagottoludde

Lagottoludde

29 augusti 2009 00:19

Ujujuj! Jag tyckte först det stod att matte trampade på en skitvalp, men så var det lyckligtvis inte. Slafspussar, Lagottoludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

29 augusti 2009 00:31

Jaha ja då har "halvbrorsan" till Primo blivit far! Ser att bilden på Kusco är hemma hos mig... oj oj minns när jag klippte honom och var dö orolig för att göra helt galet;) Är sketa förbannad! Satt och blogga och vips...skulle sidan "fixas" till så det är bara att vänta tills dom är färdiga med det....Så alla bilder och allt jag skrivit hoppas jag är kvar tills i morgon! SUCK!

Pus och kram....ingen valp skit kvar under tårna?;)

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Gunbritt med Giah

Gunbritt med Giah

29 augusti 2009 01:49

Tack för grattiset :) och grattis själv!!!
Många småttingar blir det!!! Härligt!!!
Njuter i fulla drag!!!
Giah är en toppen mamma!!! valparna är underbara...Dahro är kung numer när det föddes så många prinsar ;)
Hälsningar Gunbritt med flock.

http://www.belgarhuset.com

 
Torsten

Torsten

29 augusti 2009 08:47

Fnissar lite åt Luddes inlägg...att han trodde du trampat på en "skitvalp"...hihihi
8 valpar, minsann det var inte dåligt! Jag tyckte att Kuzco o jag var lite lika = alltså är han MYCKET stilig!
Hoppas mamsen har fått sova gott o länge inatt!
Puss på er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

29 augusti 2009 20:00

Oj är det "inne" med åtta valpar i kullarna?
Skoj att allt gick bra.
Matte hälsar att på måndag tänker hon posta nåt till er.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards