Direktlänk till inlägg 16 maj 2008

SORG

Av PIA - 16 maj 2008 15:38

Adam har i dag fått somna in. Nu är han hos Svea. Rent ut sagt, fy fan så svårt det är.   Kram på er      Pia

 
 
Andreas

Andreas

16 maj 2008 17:35

Förstår din sorg,,,,,,
Tänker på dig...,skickar många kramar
Hoppas Svea och Adam har det bra ihop nu....
Kram Andreas

http://www.andreasqvist.webb.se

 
pia

pia

16 maj 2008 18:55

Tack Andreas, din omtanke värmer.
Kram till dej också
Pia

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

paula

16 maj 2008 20:53

kramar kramar kramar

vår älskade ...

 
pia

pia

16 maj 2008 22:30

Tack min lilla sonhustru
Kram
Pia

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan med voffsar

16 maj 2008 22:49

Gumman min....jag vet ju vad han var för dig Adam, så jag känner med dig, tänker på dig och hör av mig...men jag kan inte nu för då gråter jag bara...jag är ju som jag är när det kommer till sådant.
Jag lovar att både Svea och mina grabbar Chess och Fonzie välkommnar honom med stora famnen i "hundhimmelen" och alla får dom springa på "lätta" ben och rumla runt i det gröna gräset!
Massor av kramar och pussar!

 
pia

pia

16 maj 2008 23:05

Tack min älskade vän. Visst springer dom omkring nu och pratar om oss, tror du inte?
Kramar
Pia

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Karin

17 maj 2008 01:07

Tänker på dig och lider med dig. Även om det är svårt så gjorde du vad som var bäst för Adam, denna underbara kille.
Var rädd om dig. Kramar från oss alla i Mörarp

 
Ingen bild

Hera softis

17 maj 2008 07:51

Vi tänker på dej! Vet hur hemskt det är att behöva ta beslut. Men man måste försöka tänka att man gör det för deras skull. Adam fick ha ett härligt liv,och ni med honom!

 
pia

pia

17 maj 2008 15:10

Karin och Hera; Tack för era varma tankar
Kram
Pia

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Ann-Britt

17 maj 2008 21:30

Tänker på Er, Adam leker nog även med vår Bichon Frisé Rasmus nu, hoppas att dom har det skönt på dom gröna ängarna, Charlie kommer nog inte än på ett tag, vi säger att han har satt in nya duracell batterier i sin 13 ½ åriga kropp, han är som en valp, leker och hoppar. Kram från Ann-Britt och Ginza





 
Ingen bild

Helena o Tosca

17 maj 2008 23:21

Usch, detta är den värsta delen med att ha djur, när denna dagen kommer.
Ta hand om dig i sorgen!

 
Ingen bild

malte o snoken me matte

18 maj 2008 21:23

fy så jobbigt o sorgligt det känns. vi lider med dig o skickar kramar o gos.

 
pia

pia

18 maj 2008 22:14

Ann-Britt; Vi får hoppas att Charlie har lång tid kvar.
Kram på er

http://lagottoflickorna

 
pia

pia

18 maj 2008 22:17

Helena o Tosca; Tack för din omtanke, den värmer
Malte o Snoken; Tack mina små favvotaxar
Puss på den goa nosen

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards