Direktlänk till inlägg 14 maj 2009

PRIMA HAR HANDLAT

Av PIA - 14 maj 2009 21:30

Prima har varit hos farbror doktorn Henrik och fått rabiesspruta och sitt pass.Hon var jätteduktig när hon fick sin spruta, efter det  pussade och hoppade hon på Henrik och hans djurskötare Lisett. Givetvis bar det efter det iväg till Grisöronaffären. Men nu var det så att Prima ville handla STOOORA ben i stället för grisöron. Två ben tyckte hon var lagom. Väl hemma delade hon med sej ett till mamma Zara. Efter ett tag tyckte Prima att Zena och Liq också behövde gnaga lite. Ett par timmar och fyra hundar senare hade benen krymt i storlek betydligt. Ett litet tips till Sigge: köp ett jätteben i stället för dom små mesiga grisöronen.!!!!!!Givetvis ett par bilder på ätande bebbar också.                    Kramar

 
 
Primo

Primo

14 maj 2009 22:42

Min kära dotter har du frågat far din( mig altså) ifall du får ut och resa på egen tass? ;) Ska du ut och se världen innan du stadgar dig med man och barn? Matte säger vissta att jag oxå måste få en sådan spruta ifall vi ska till Danmark nästa år VAAAA? ska jag dit? Hmmmm jag får ta ett snack med matte här hemma om den saken!
Pussar till er alla...och dom där benen såg ju riktigt smaskiga ut!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

14 maj 2009 22:44

Nu kom matte på att hon stoppat undan ett sånt ben, undrar när jag får det?? Hon är i alla fall väldigt snäll som delar med sig, det kommer INTE jag att göra...

Kramar från SnålStella

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

14 maj 2009 22:45

Japp, du ska också till utlandet, så det så. Det är bara att sätta igång med sprutan. Kan jag så vore det väl tusan om inte du kan. Du är ju min PAPPA. Har du tur och uppför dej får du handla i grisöronaffären efteråt.
pusselisussar från din älskade dotter

http://prima

 
Torsten

Torsten

14 maj 2009 23:35

Just ja, jag har glömt skicka matte till ben-affären...Vi har inga mer älgben i frysen, ska säga till henne imorgon för nu blev man sugen!
Sussiguss o puss!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

madde

15 maj 2009 00:40

Tack pia för dina mail =)
Nu e d ju bara för far min att börja bygga på den där mysig kojan ;)
Ska kolla upp lite mer ang. kursen, i morgon!
Men nu e d hög tid för sängen.... Zzzzz sover nästan redan, hihi!
Kram och godnatt

 
Cesare

Cesare

15 maj 2009 08:44

Va.. vicket jätteben ! ett sånt vill jag oxå ha!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Kicki Fohlin-Svensson

Kicki Fohlin-Svensson

15 maj 2009 12:36

Oj vad lagottosjuk jag blir av att se alla valpbilder...
Tänk de som har lyckan att ha en lagotto...suck..
Men jag kanske kan bli med lagotto i framtiden. Minstingen här hemma växer ju rasande fort nu och vips så är hon stor. Då behövs det en valp i huset igen!
Kram Kicki

http://www.kickifohlin.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

15 maj 2009 15:55

Kicki: det är bara att ställa sej i kö.
kramar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

malte o snokis matte

15 maj 2009 18:11

å vart bär det hän? frankrike? italien?

 
Sigge

Sigge

15 maj 2009 20:32

Min trötta och nu väldigt upprörda matte har inte hunnit/orkat maila till eran.
Hur gick det stelnade gelén?
Ska begära ett sånt där ben tror jag.
Har ju fortfarande inte blivit skjutsad till Grisöronaffären.

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

15 maj 2009 23:38

Har visat husse benbilderna! SÅNA ben ska de va! Kram Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards