Alla inlägg den 17 november 2009

Av PIA - 17 november 2009 22:33

för Zaras och Primos barn idag på deras 1-årsdag. Tänk att ett år kan gå så fort. Prima fick ett grisöra i present som hon blev överlycklig över. Ni som känner mej ver att det är emot mina principer att ge hundarna grisöron. Men vad tusan är det firande så är det. tyvärr kom jag inte åt bilderna på Primas syskon, mitt fotoprogram har väldigt besvärligt länge, och speciellt i dag.

Blev så vanmäktig över detta så jag dammsög och gjorde något nyttigt. Snart åker datorn ut, men jag måste köpa en ny först, faaaan!!!!!!!!!

En glad nyhet är att valp nr 2 från Ludmilla-Spartaco är HD-avläst med A. Jag blir så glad över detta.

Nu är det bara 4 kvar som jag väntar röntgenresultat på. Hoppas hoppas att det ska bli lika fina resultat på resten.

Trota kass dator har det varit en strålande dag.

När jag kom upp i morse? spelades låten En stad i ljus, och det var just vad det var, solsken hela dagen.

Kram nu till alla Primasyskonen och alla övriga  

ett grisöra?  

får jag verkligen behålla det?  

tydligen låter mamsen mej få detta på min födelsedag

Ovido - Quiz & Flashcards