Alla inlägg den 28 november 2009

Av PIA - 28 november 2009 18:18

avslöjas nu. Vi fick kärt besök i dag av Stella och Doris med matte och husse. Med dom kom också deras mormor och morfar, ja hundarnas alltså. Dom blev så kära i Elliot så dom tog med sej honom hem.

Vi säger grattis till Elliot och önskar honom allt gott i sitt nya hem, vilket vi vet att han får. Lite ledsen är jag men det känns som att Elliot stannar i "familjen".

Tog inte så många foton, jag blir lite handlingsförlamad när känslorna tar över. Men Lotta tog massor, så dom kommer på Blondinstellas och Doris blogg. Tack alla mina älsklingar för besöket i dag. I morgon finns det en ny blogg som ni måste kolla in. Det är Elliots alldeles egna.

Den heter KULANS ELLIOT. Den bloggen ska jag kolla varje dag, var så säkra.

Allt för i dag, snyftkramar till er, men mest till min älskling Elliot  

smygtaget foto genom fönstret  

vovvarna fick en alldeles egen present med godis i  

titta vilken fin present vi fick!!! Tack snälla Britt alias Kulan  

många hundar att hålla ordning på  

Lotta har full koll  

avskedets stund, det enda som syns av Elliot är en bit av svansen  

Elliots nya mamma och pappa  

Stellans och Doris mamma och pappa

Ovido - Quiz & Flashcards