Alla inlägg den 6 november 2009

Av PIA - 6 november 2009 20:11

Läste i tidningen att en katt har blivit konstaterad smittad med svininfluensan av sim ägare. Katter smittas tydligen lätt av människovirus.Katten blev inte dödligt sjuk utan klarade sej med veterinärvård. Hundar smittas lätt av människors halsinfektioner. Det är därför ingen får komma hit som har ont i halsen.

Till er som har hund eller katt som inte tänkt att vaccinera er mot svininfluensan, TÄNK OM. En liten upplysning om att vi kan smitta våra älsklingar

Kramar

Av PIA - 6 november 2009 18:02

Önskar er alla en trevlig helg med lite bilder från oss.

Kramar till er alla  

                           Kom igen och ta min sönderbitna träsko  

jag vill  

nä, ångrar mej  

leta upp dej, jag har gömt den  

jag bryr mej inte  

jag står hellre fint  

jag står också fint  

kallar du mamma?  

då kommer jag också  

utebild på husbilden

Ovido - Quiz & Flashcards