Alla inlägg under mars 2008

Av PIA - 4 mars 2008 21:25

Först solsken sedan snöfall och hagel. Så här ser påskliljorna ut i kväll. Som om det inte var nog med detta elände tog papsen mej, Zena, till en konstig gubbe som skulle stirra mej i ögonen..!!!! Hoppas han såg något, för det gjorde inte jag. Tänk om jag har blivit blind?  I alla fall fick han ett papper med sej där han skrev att jag var frisk. FY TUSAN vilken behandling. Mamsen hälsar att småungarna mår bra, likaså deras mamma Liq.  Just nu kom hon som en raket rätt upp i soffan. Hon är pigg den tösen.                  Kram på er alla från Zena

Av PIA - 3 mars 2008 13:48

Här kommer första bilden på valparna, 4 dagar gamla Tyvärr gick det inte att få in valparnas underbara doft.     Pia

Av PIA - 2 mars 2008 22:37

Oj så sent det blev i kväll. Vart tar alla timmarna vägen? Råkade somna i soffan, urskönt. Småflickorna är SÅ glada att taxpojkarna ska flytta till Skåne. Dom längtar efter att få pussa på deras härliga nosar.Liq har varit i soffan en stund, närmare bestämt 30 sekunder, sedan fick hon väldigt bråttom upp till sina bebbar. Dom växer för varje dag. I morgon SKA jag försöka ta kort på dom. Men det är lite mörkt i deras rum, får väl rigga en extralampa. Nu ska jag sätta mej och mysa hos Liq och bebbarna en stund. Om ni bara visste hur gott dom doftar. Det är så rogivande att sitta utanför valplåda.Natti natti på er och kramPia

Av PIA - 1 mars 2008 15:08

Fortfarande lugnt i valplådan. Så här långt har våren kommit till Skåne. Det är nästan som livsandarna börjar vakna. I morgon är valparna tre dagar och kanske jag lyckas med en bild på dom då. Inte för att det är så mycket att titta på ännu, men man kan ju alltid se färgerna. I kväll blir det ostbricka och vin för att fira både våren och valparna.Kram på erPia

Ovido - Quiz & Flashcards