Direktlänk till inlägg 3 mars 2008

VALPARNA

Av PIA - 3 mars 2008 13:48

Här kommer första bilden på valparna, 4 dagar gamla Tyvärr gick det inte att få in valparnas underbara doft.     Pia

 
 
mia o salma

mia o salma

3 mars 2008 14:28

Oj oj oj vilka små goa "korvar". Vid första blicken så tycker man att de är så otroligt små men tänker man sedan efter att de för fyra dagar sedan var inne i magen på sin mamma så är de helt plötsligt inte särskillt små.
Synd med doften ;)

http://salma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

paula

3 mars 2008 14:41

Helt otroligt att fyra är helt bruna och de andra fyra helt vita...och sedan den som är kvar är brun-vit :)))

De är så söta!!!

 
Jaxon

Jaxon

3 mars 2008 16:11

Min matte blir så avis, hon tycker de är så söta och kommer väl ihåg doften.

http://Jaxon

 
Ingen bild

malte o fnok

3 mars 2008 17:14

å hallegosingen så rart!! vi skickar cyberpussar till hela högen!

 
Azza & Texas

Azza & Texas

3 mars 2008 18:19

Jösses vilka underbara knyten. Kan känna dom varma kropparna och valpdoften genom minnet från förra våren. Massor av pussar till dom små och mamma Liq. Kram Annelie Texas & Azza

http://comaccios.bloggagratis.se

 
Kuzco

Kuzco

3 mars 2008 18:43

VAD är det där???
Inte har ja varit så där liten (eller) tur ja inte är där men min husse säger att ja oxå har varit så liten men det tvivlar jag på!!
Husse hälsar
//Kuzco

http://www.andreasqvist.webb.se

 
Ingen bild

Helena o Tosca

3 mars 2008 20:59

Åh, tänk att små blinda, döva "saker" kan vara så söta - för att inte tala om hur söta de blir vartefter veckorna går.

 
Ingen bild

Primo

3 mars 2008 22:35

Oj oj oj kan inte fatta att min mamma har tryckt ut 9 små marsvin!! För detta kan väl inte vara såna som mig?? Jag är ju snygg ju;)
Oj nu snäser matte åt mig här att jag ska hålla käf..n och inte tro att jag är något?? Va något, klart jag är...
Pussar från oss alla här!

 
Monkan

Monkan

3 mars 2008 23:10

Amåpuppisar titta säger jag till sambon
Ska Du ha en frågar han, nää blir mitt svar. Det ska så jag säger han, så nu kommer vi Pia;)

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Ingen bild

Nova

4 mars 2008 07:09

Varning och alarm!
Släpp inte in min matte hos er när ni lägger ut så´na bilder....hon stoppar garanterat en i varje ficka och springer!!!!!

Suck, jag måste väl erkänna att de är ganska söta........men jag antar att man inte får jaga dem än

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards