Direktlänk till inlägg 4 mars 2008

VILKEN DAG

Av PIA - 4 mars 2008 21:25

Först solsken sedan snöfall och hagel. Så här ser påskliljorna ut i kväll. Som om det inte var nog med detta elände tog papsen mej, Zena, till en konstig gubbe som skulle stirra mej i ögonen..!!!! Hoppas han såg något, för det gjorde inte jag. Tänk om jag har blivit blind?  I alla fall fick han ett papper med sej där han skrev att jag var frisk. FY TUSAN vilken behandling. Mamsen hälsar att småungarna mår bra, likaså deras mamma Liq.  Just nu kom hon som en raket rätt upp i soffan. Hon är pigg den tösen.                  Kram på er alla från Zena

 
 
Azza

Azza

4 mars 2008 21:37

Då kan det vara på plats att gratta resultatet för att dina ögon mår bra. Jag skall oxå iväg till en sådan där farbror och kolla mina ögon fast jag gjorde det förra året. Det var ju bra då så jag förstår inte varför det är nödvändigt, men matte säger att det är så. Här har det oxå fallit lite snö och nu ikväll är det kallt och ruggit . Hälsa alla fyrbentigar och din matte förstås. Kram från Azza

http://comaccios.bloggagratis.se

 
Zena

Zena

4 mars 2008 22:14

Akta dej Azza, det är läskigt
Pussar till er alla
Zena o mamsen

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Primo och Acke

4 mars 2008 22:41

Bra med friska ögon...matte är så trött idag så vi ska nanna henne nu;)
Puss!!

 
Ingen bild

malte o solfnoken

5 mars 2008 11:15

oj stackars påskisarna! vädret e knasigt...här är fortsatt galet vårigt så man blir som en marskatt lite...

 
Helena

Helena

5 mars 2008 11:28

Kan tänka mig att det känns lite trist när det kom snö på de vackra vårblommorna.
Kram Helena i Norr

http://www.terracorsos.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards