Direktlänk till inlägg 2 december 2009

SNÖ

Av PIA - 2 december 2009 22:45

   och minus 8 grader. Det blev då inte mycket till snö, men jag blev så glad när det virvlade i luften.

Här är beviset.

Kramar till er alla  

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

2 december 2009 23:26

Ja visst är det härligt! ja vi har ju "bara" frost och just nu -10,5 grader!!!

Natti natt!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Torsten

Torsten

3 december 2009 07:57

Att man kan bli glad över lite snö!!!
Matte hälsar o tackar för det trevliga samtalet, hade jag fått säga nåt så hade jag sagt: Puuusss Pia-mamsen!!!
Ha en fin dag!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Stella o Doris

Stella o Doris

3 december 2009 09:04

Vi väntar och vi väntar, men det kommer ingen snö.. Kallt är det i alla fall och det klagar vi inte över, t o m matte är nöjd, något om rena golv...

Ha en bra dag
Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.e

 
Ingen bild

Johan w

3 december 2009 09:08

vad roligt med snö jag missade det tyvärr, hoppas det blir en vitt jul i skåne.

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

3 december 2009 11:02

Vilken skillnad!!! frasigt kallt och rosa himmel på morgonen! Flora kommer in ren!! efter att ha rullat sig runt hela trädgården, Härligt. Åhh Aldo, gulle gulle dig, bebisar är gulliga men jag har alltid gillat lite större barn. Nu tycker jag att valparna är som allra mysigast, lite som 2-3 åriga barn.....man börjar kommunicera! Flora är en solstråle!! Antar att Aldo är likadan :-)) Kraaam!
PS. Förresten Pia, det öppnar ett nytt café i Ängelholm, Bohemian Hapserie, känner ägarinnan, det kommer att bli helt ljuvligt tror jag. Öppnar slutet denna vecka, testa det när värsta ruschen har lagt sig! Kram igen!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

3 december 2009 22:59

Har märkt att tass- och magtorkningen avtagit på sista tiden. Kan det vara vädret?

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Elliot

Elliot

4 december 2009 02:00

Hej mamsen.
Här är det livat och glatt. ja, fast jag har varit lite olydig idag, men bara liiite,rymde och jagade en dobberman och han blev lite sur och Kulan blev rädd he he. Hon tyckte väl att det var fel typ av kille att reta upp :-)
Pussipuss
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Totti

Totti

4 december 2009 20:12

Grattis till segern i Tessans fototävling! Hoppas ni får en skön helg!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

4 december 2009 21:21

uj uj rena rama norrland jämfört med oss1 vi hade bara lite frost nyp i gräset...
slafsar

 
Torsten

Torsten

4 december 2009 21:34

Hoppas vi stör i julmats-makeriet....GRATTIS PIA, du vann!!!! Trumpetfanfarer och fyrverkerier!!!!

Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards