Alla inlägg den 10 december 2009

Av PIA - 10 december 2009 22:43

        

Håkan som har opererat sin ena hand i dag, dessutom den högra. Det var nerverna som löper i karpaltunneln som behövde mer plats, enkelt uttryckt. Så nu är han justerad ett tag och kan inte köra bil, så det blir till att cykla för mej. Min nya dator finns för avhämtning, men jag hade inte lust att cykla för att hämta den i spöregnet.

Zara har börjat löpa, tio dagar efter Prima, så nu är det väldigt synd om Toldo. Han har förälskat sej i Zara och utsett henne till hans, bara hans. Tyvärr blir det inget av med det, dom är för mycket släkt, så nu gäller det att passa dom väldigt noga. Vi har utsett en annan kavaljer till henne. Stackars Toldo, men han äter i alla fall, alltid något att vara glad för. 

I morgon ska jag till lilla staden och shoppa. Måste passa på när jag har "barnvakt". Kanske jag kan hoppa av bussen vid affären och hämta datorn. Men sedan är det ett par kilometer att gå hem. Får se hur mycket jag har att släpa på efter stadsbesöket.

Torsten: hoppas du har fått kallgrader.

Kramar till er alla  

Ovido - Quiz & Flashcards