Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av PIA - 25 oktober 2009 23:28

Det var en blöt tillställning på campingen, och då menar jag regn och BLÅST. I går kväll pratade vi om ifall Salma skulle komma på besök. Vi var i hennes by och campade. I morse när jag drack mitt kaffe och tittade ut på ovädret  såg jag en söt Lagottotjej alldeles utanför husbilen. Det var SALMA, tänk att hon och hennes matte, husse och lillhusse trotsade vädret och kom!!!!

Jag blev så glad så jag rusade ut, utan att hinna ta på mej "tjocktröjan". Så himla roligt. Elliot och Aldo plockades ut för att hälsa. Dom andra "tanterna" fick vara kvar i husbilen. Elliot gjorde sitt bästa för att charma Salma, och Aldo var på sitt bästa lekhumör. Det blev mycket hopp och skutt, och mycket människoprat.

Salma hade med sej en present, grisöron och tuggpinnar till vovvarna. Tack snälla Salma voffade dom.

Tråkigt att säga hej då, men det var ett riktigt skitväder. Vi frös ordentligt, speciellt lillhusse.

Våran husbil är ju inte speciellt stor så vi var tvugna att vara ute.

Efter att Salma och hennes familj hade åkt packade vi ihop för hemfärd, inte så kul att campa i regn och blåst.

Elliot blev riktigt kär i denna söta Salma, tjen i hans liv, sa han.

Tack snälla Salma för att du fick med dej familjen och hälsa på oss.

Kram på er alla  

Söta Salma står fint  

Elliot ber Salmas husse så fint om hennes tass. Aldo fattar inte det här med blommor och bin  

kolla vilken present Salma gav oss, smaskens. Tack gulliga Salma




Ovido - Quiz & Flashcards