Direktlänk till inlägg 22 oktober 2009

EFTERRÄTT

Av PIA - 22 oktober 2009 21:14

tycker dom små behövs. Vad är då bätter än vinteräpplen som nyss föll ner från trädet.

I kväll bestämde Håkan och jag att ta med hundarna på camping i helgen. Vi har hittat en mysig camping i Vittsjö.

Hoppas vi kan hyra fiskeutrustning där. Skulle verkligen sitta fint med egenfiskad grillad fisk. Det finns trådlöst internet där, om det fungerar  så rapporterar jag därifrån.

Kramar  

Elliot tog sitt äpple till säker plats  

Aldo ligger på gräsmattan och gnager  

nu blev det tokigt, det är Elliot som ni ser nu. Det förra fotot i sängen är på Prima

Hade lite otur när jag tänkte, haha.

 
 
Ludde

Ludde

22 oktober 2009 22:19

Då behöver jag inte skämmas för att jag har svårt att se vem som är vem ibland. Mums med äpplen, men jag vill nog helst ha dom ugnsbakade med socker, kanel och vaniljsås... Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 oktober 2009 22:25

Ludde; du är då en riktig gourmet du
äppelpussar

http://lagottoflickorna

 
Cecilia & lilla Flo

Cecilia & lilla Flo

22 oktober 2009 22:29

Lilla Aldo, nu får mamma snart klippa dig lite :-) Och Elliot ser ut som en gänglig tonårspojke. Guud så fort det går, dom växer ju som ogräs!!
Kraam och Godnatt från Borås!

http://www.bohemianspirit-april.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 oktober 2009 23:03

Cecilia; han ÄR klippt en gång, för fyra veckor sedan. Men nu är det dags igen
pussar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

23 oktober 2009 07:17

Hihihi...tack för alla 4 kommentarer du lämnat hos mej!!!
Härligt med en campinghelg, hoppas ni får det mysigt!

Trevlig helg!!!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
salma

salma

23 oktober 2009 07:24

Nämen vad är det jag läser! Ska det komma ett helt gäng Lagotto till campingen i Vittsjö i helgen? Hoppas matte tar mig på promenad dit så jag kan få busa lite.

Kram Salma

http://www.kryllans.se

 
Ingen bild

Johan W.

23 oktober 2009 08:08

Hoppas ni får en trevlig mini semester

 
ida

ida

23 oktober 2009 09:15

Gud vilka sötnosar du har. Träffade en lagotto i sommras, å blev helt kär. Nu hoppas vi att vi kan köpa en snart. Har läst på om rasen å de verkar verkligen vara underbara. Precis min typ av hund. Hoppas bara att min sambo tål dom. Han är lite känslig, men vissa går bra, å lagotto ska ju vara allergi vänliga. *håller tummarna*

http://www.idapersson.se

 
Ingen bild

malte o snokas

23 oktober 2009 18:01

ha så härligt i vittsjö! vi håller tummarna för bra väder!
slafsiga fredagspussar från mustasch grabbarna

 
Primo

Primo

23 oktober 2009 23:46

MEN vad skådar mitt öga, Vittsjö till min käresta Salmas hemtrakter! Sen är det ju Zaras och min vackra dotters hemvist, ni måste pussa henne massor från mig!!

Voff och slafs!
Matte hälsar att hon är grymt avundsjuk på surdegsbröden....hennes pappa var visst grym på sådana!

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards