Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

LILLEPRIMO OTTO

Av PIA - 22 januari 2009 22:13

har flyttat hemifrån i dag. Kolla in hans mattes och husses T-shirts, snacka om engagemang. Har fått mail om att hemresan gick jättebra, käns verkligen bra.Den där Günter von Snügg kom tillbaka i går igen, men då tog Otto och Prima tag i honom rejält, inget medlidande där inte.  Efter det försvann han som en västanfläkt. Så stolt jag är över dom, tror dom har lärt sej av Torsten. Har i alla fall tagit bort valphagen och städat ordentligt efter valparna. Lilla Prima som är kvar ska nu sova i sin bur med oss andra i sovrummet. Hoppas någon vill ha henne snart för hon behöver komma ut och se världen.Kram på er     Pia

 
 
Primo

Primo

22 januari 2009 22:37

Härligt härligt!! Det gillar jag....klart min son ska ha ett eget lag!!!Ha ha kommer alltid hejja på Lag Otto! Ohhh så häftigt..jag blir så stolt och glad!! puss till min lilla dotter som är kvar Prima Prima lilla ballerina...PUSS till er ALLA!!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Monkan

Monkan

22 januari 2009 22:59

Men..kolla hon är ju bara hur lik Litzi som helst. bara sötast.
Lag otto, vilken kreativitet. Heja heja

http://lagottokrullet.blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

22 januari 2009 23:17

Monkan: Litzi vill nog ha en tvilling, haha
kramar

http://lagottoflickorna

 
Torsten

Torsten

22 januari 2009 23:24

Hoppas Otto o Prima har tagit efter mej, för då blir jag stooolt!! Ooops, matte ropar...jag får inte vara uppe så här länge...sjutton också jag trodde att hon sov!!! Syns imorr'n

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

23 januari 2009 18:33

Matte stönar o säjer att det är tur att hon inte har pengar annars hade det blivit ett överbliviet Primobarn.
Vadå, jag finns det räcker väl?????

http://www.geocites.com/siggesvamphund

 
 Anna

Anna

23 januari 2009 23:13

Vilka underbara t-shirts! Heja lag otto!!

http://timsevimse.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoken

25 januari 2009 12:51

men vilken rar familj som verkligen längtar efter sin otto så dom startar ett helt lag!!! vitsiga är dom oxå!!
ja håll den där gerhard von snygg väldigt kort!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards