Direktlänk till inlägg 26 april 2009

VALPARNA VAR OCH EN

Av PIA - 26 april 2009 21:16

Nu kommer bilder på valparna när dom är 2 veckor. Dom två första bilderna är på pojkarna. Följdaktligen är dom andra bilderna på flickorna.Må så gott alla bloggvänner

 
 
Ludde

Ludde

26 april 2009 21:54

Dom är jättegulliga, men jag tycker nog att den översta tjejen, med det mörka huvudet, är allra sötast. Puss på alla sju!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Laurence

Laurence

26 april 2009 21:55

oh vilka gosingar. Kram

http://saphira

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

26 april 2009 22:26

Ja, en massa hyss kan hon nog lära ut, mitt badmonster :-) Idag när jag fick skura badrummet för femtioelfte gången på en vecka så undrade jag för mig själv vad jag gett mig in på som ska ha en till, men så ser jag bilderna här och mitt hjärta går nästan sönder, skulle kunna tänka mig att ta 4 - 5 stycken:-) Tror nog att lennart skulle stoppa mig så det får räcka med 1 :-)

Kram till er alla!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

26 april 2009 22:54

Sötpluppar är dom allihopa! Är ju nyfiken vilken det blir som får heta Doris ;) Här har oxå skurats badrum för femtioelfte gången...SUCK!

En stor puss från Primo till mamma Liq och kärestan Zara och lill dottern Prima! Jag ger Zena en jätte puss för hon är så duktig och hjälper till med alla småttingar, Håkan får en stor kram och du Pia är ju bara bäst!
Pussar och kramar från oss alla!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

26 april 2009 22:59

Matte har just bestämt sej....den på bild nr 5....Fast jag tala om för na' att hon inte ville ha nån valp, hon ba' sa: "man kan väl ändra sej!" Hon är inte klok!
Puss på er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Britt-Marie med Totti

Britt-Marie med Totti

27 april 2009 01:06

Tänka sig, jag tycker också femman är sötast! Vi får väl slåss om henne. Fast vi ska inte ha någon valp, säger Totti, och jag måste väl inse att han har rätt.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snokas

27 april 2009 08:28

vi tar allihopa! har de lika sylvassa bissingar som förra kullen? då får vi köpa kevlar-sockar!!

 
Ingen bild

Monkan

27 april 2009 08:57

Jag tar den bruna!!!Åsså mamman pussLiq förståss. Kram till er alla

 
Ingen bild

Lundaborna

27 april 2009 13:36

Kan man bli annat än helförälskad!
kram från oss i lund

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards