Alla inlägg den 11 januari 2009

Av PIA - 11 januari 2009 15:54

Eftersom jag ( Tessan) blivit ombedd att skriva detta inlägg så blir det a´la Tessan snurr på inlägget;)Först en hems bild på mig själv som Pia ABSOLUT tyckte att den skulle vara medSitter och äter en klementin....jo tack den var god!Igår satt vi då här i Strövestorp och inväntade Snoken och Malte med husse och matte....SÅ KOM DOM!Kolla här kommer Malte och Snoken med husse i hasorna!!!Kolla här så snygga grabbar, vilken blick vilket steg.....!!!Puss puss visst är vi snygga taxpojkar??Sniff snigg finns det några snygga brudar här i byn?Sen fick vi ju bekanta oss med malte och snokens URTREVLIGA matte Catrin och husse Fredrik....Med sig hade dom 2 påsar, en till Pias vovvar+ en vacker broderad tavla och en till mina busar och även där en tjusig broderad ( naturligtvis av Catrin själv)tavla. Pia och Håkan bjöd på en otroligt smarrig Italiens planka.Fniss fniss och en servett på huvudet....Vi pussade valpar och hade mycket trevligt....._______________________________________________________________________NU UTLYSER VI EN VARNING!!!!!Som ni såg så hade Gerhard von Snügg på ngt obemärkligt sätt tagit sig in i Kylskåpet här hos Pia och Håkan, men vi trodde ju att han där skulle kyla ner sig och hålla sig lugn och inte ställa till med något fuffens här för oss!När Pia och jag satte oss i vardagsrummet på kvällen och skulle sitta och ta det lungt hör vi någon som sjunger " meine liebe vänner ich habe så mysigt här, ich essen massa schinken und trinken alkohol" !!Kolla var vi fann den jöken!! Jo inne i lilla rummet vältrandes i all mat!!Ja ja ni ser helt utslagen!!Det värsta är att han var borta härifrån i morse, vi har ringt polisen men dom har ej fått fatt i honom! Däremot och hör upp noga ALLA NI SOM BOR NORRÖVER HÄR I LANDET.....han sågs i ett inte alltför nyktert tillstånd liftandes på E6 norrut, han hade en ryggsäck där man kunde ana pastrami och annat hängandes ut genom den. Vi har även blivit uppringda från Italienska ambassaden i Rom att han varit där och stulit deras flagga som var hissad utanför den stora ingången. Så nu är vi oroliga att han kommer att våldgästa någon av våra vänner här i landet. SÅ SE UPP!! Stäng alla dörrar, fönster, ventiler och annat där en jäligt hal Gerhard von Snügg kan ta sig in!!!Hör av er om ni har sett honom någonstans eller ring polisen!Om 1 timme ungefär beger jag mig hemåt till mina älsklingarVi hörsStor kram från Pia och mig!

Ovido - Quiz & Flashcards