Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

SNART ÄR DET LÖRDAG

Av PIA - 8 januari 2010 23:38

               och papsen åker igen. Vi har börjat vänja oss vid att vara själva. I kväll blev det köpepizza till middag, väldigt god. Tur att det blev lite över som jag kan ha till middag i morgon kväll. Har väldigt svårt att laga middag bara till mej. Det är så himla tråkigt att äta ensam. Har börjat tröttna på jordnötter, men det sägs att det är väldigt nyttigt.

Med dessa bilder önskar vi alla underbara bloggvänner en underbar helg.

Ps

Håkan tar nog med sej kameran så inga nya bilder på ett tag.

Kraaaamar  

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

9 januari 2010 00:01

KALLT KALLT KALLT här är det nu -22,3 * Assar ska ut med odjuren,det blir täcke på Acke,Primo han går ut och rullar sig i snön...knäpp säger jag!

Tänker på er,hoppas att allt blir bra med Håkans bror....
Pussar och värmande kramar från oss!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Torsten

Torsten

9 januari 2010 00:26

Bra att du får i dej lite mat också....inte bara nötter! Annars blir det nog vi som får sätta dej på diet nästa vecka :)
Jag mår bra nu och känner hur det spritter i kroppen av lite uppdämd energi (måste vara köttfärsen)! Trist att ni måste vara ensamna så mycket och att Håkan får jobba så hårt....Hoppas att allting ordnar sej snart!
Kramar från oss!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ludde

Ludde

9 januari 2010 00:45

Ja, nog är det lördag redan. Trevligt att solen tittar fram en stund på dagen. Man får soffgosa inne nu när det är så kallt. Hoppas att husse inte behöver vara borta så länge till... Nattkram!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

9 januari 2010 02:25

Men mammsen, man kan inte leva på jordnötter.. fast det skulle va väldans gott :-) Kors nu har ni kallare än vi. Idag frös jag om fötterna, skall be Kulan om ett par raggsockar.
Pussar på dig och hoppas att du inte behöver vara ensam så länge till
Eliott Kung af Upphärad

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Cesare

Cesare

9 januari 2010 09:24

Tur att du har alla gossevovvarna !
Kramar
Cesare

http://www.lagottocesare.bloggplatsen.se.se

 
Sigge

Sigge

9 januari 2010 09:27

Just nu pratar matte om att skicka svamp varje dag.
För i går kvälll var det 22 minus.
När jag skulle gå ut i morse så var det "bara" 17 minus.
Så 5 grader varmare.
Om hon skickar varje dag så kanske det är vår om nån vecka!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

9 januari 2010 10:34

Bloggarpolaren Göte önskar trevlig helg tillbaka. Du Pia jag har ju märkt att min lilla visa både tröstar små katter och Torstens skitmage, så du, jag tänkte att nu ska jag sjunga den för dig Pia ....Mjuk Pia, varm Pia, vill ha husse hem, Glad Pia, trött Pia, nu e allting bra, hurra...
Kram från Snygg-Göte en tusan till tröstare!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoken

9 januari 2010 20:17

nä men hallå, det ÄR lördag! tack vare er har vi mumsigt surdegsbröd till frukost1 tack pussar!! vi undrar hur gammal stövaren är, var det en pojke?
slafspussar

 
Doris

Doris

9 januari 2010 22:34

Åh vilken fin bild på min kära mor, hon är så grann..
Och du mamsen Pia, du måste äta ordentligt, vet att det är lite tråkigt, men äta bör man....

Många kramar från oss i Sjömarken

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

10 januari 2010 22:17

jag håller med jätte tråkigt att äta ensam. Du kan alltid äta framför bloggen så det känns att vi är med dig. Hoppas situationen löser sig snart så du inte tinar bort. Kramar

http://saphira

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards