Direktlänk till inlägg 29 december 2009

KONSTIGT BILDPROGRAM

Av PIA - 29 december 2009 23:13

Av sju bilder var det bara Torsten som klamrade sej fast. Men det var ju inte så bara för all del. Fick detta på posten häromdagen och blev så himla glad.

Orkar inte fixa med att försöka hitta dom andra bilderna, så jag säger;

Kram på er alla  

 
 
Stella och Doris

Stella och Doris

29 december 2009 23:45

Åh, en sån idolbild på torsten har vi med, funderar på att hänga den över biabädden, tänk att se Torsten det första man gör på morgonen och det sista man gör på kvällen, kan väl knappast bli bättre :-)

Massor med goa kramar till er alla!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Kulan och Elliot

Kulan och Elliot

30 december 2009 00:06

Åh vilken fin idolbild på Torsten, man vill ju bara pussa på honom.
Nej , jag har absolut inte blivit kvällstrött :-) tycker bara att det är kul att chockera lite ibland.hi hi .
Ha det så bra
Kulan
Psst jag är oxå här mamsen och skickar kramar till dig
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ludde

Ludde

30 december 2009 00:19

Bra med datorsupport i familjen. Hoppas kroppen blir stark och håller sig still. Nu kan man skjuta upp det mesta till nästa år utan att få dåligt samvete. Om det inte är raketer förstås... Bättringskramar, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

30 december 2009 07:12

Så klart att man klamrar sej fast genom konstiga fotoprogram....Jag är stark även på bild!!! Fast det var ju inte meningen att korten skulle komma efter jul....Får väl skylla på matte, hon har förmodligen glömt att lägga dom på lådan i tid!
Hoppas du mår bättre, Pia!
Puss o kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

30 december 2009 10:55

Den däringa Torsten han dyker upp överallt. Vad sägs om att byta ut honom mot en snygg Colliepojke. Jag menar Snygga jag en tusan till collie.
Äh!! Jag bara skojar, jag vill ju inte stöta mig med Pitepalten Torsten. Ha en bra dag!! Matte hälsar!!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
ressu

ressu

30 december 2009 11:08

Även jag blir allt lite sotis på "den där Torsten" ..... fast jag ser ju helt tydligt att han liknar mig så jag tar det med ro.
Vi önskar er alla ett gott slut på 2009 - och ett verkligt Gott Nytt År 2010.
Vad ska ni förresten göra i Italien? Leta tryffel?
Ha det gott!

http://www.ressu.se

 
Sigge

Sigge

30 december 2009 20:17

GOTT NYTT ÅR och pyssla om matte ordentligt!
Min hälsar att hon ringer till eran när det är slut på helger!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards