Direktlänk till inlägg 6 december 2009

ANDRA ADVENT

Av PIA - 6 december 2009 21:45

               blev himla trevlig. Två av sönerna med sin familj kom och vi besökte den lilla julmarknaden tvärs över gatan. Barnen som vågade fick gå in till tomteboden och få ett paket. Tyvärr var det för mörkt för att plåta i stallet. Lite godis och grillad korv blev det i alla fall, och kakor som vi hade till fikat när vi kom hem.

Prima gosade med lilla Nikita i soffan, hon doftade bebbe, och var så mysig. en helt härlig dag för oss alla. Det är inte så ofta vi kan träffas samtidigt med två av barnens familjer, alla har ju sitt att sköta.

Trevlig ANDRA ADVENT till er alla och kramar  

 
 
Torsten

Torsten

6 december 2009 22:32

Vilka söta små barn :)
Ja, kul att träffas ibland, hoppas att inte farbror Tomten skrämde nån liten...
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Stella och Doris

Stella och Doris

6 december 2009 22:43

Då har ju ni oxå haft släktbesök, alltid lika trevligt! Otroligt söta småvalpar...

Matte hälsar att Elliot är en pärla, så duktig på klippbordet!!

Kramar rån Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

6 december 2009 23:11

Jag tror inte jag gillar dom där långskäggen någe vidare. Dom låter så konstigt när dom hoar så jag håller mig helst ur vägen när jag ser nå´n. Puss!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Tessan

Tessan

7 december 2009 00:46

Tjolahopp så det surrar i skallen;) Tack för trevligt samtal, nu sääääängen!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Elliot

Elliot

7 december 2009 01:02

Åh vilka små söta tvåbeningar. Men VEM är han som har så röda kläder. Är det en GET mamma Pia????
Jag har varit i Borås och varit duktig :-) Jag tror nästan att jag får hitta på nåt bus igen för dom är så malliga nu så dom nästan spricker Kulan och Husse
Kramizar
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Snygg-Göte von Fornborgen

Snygg-Göte von Fornborgen

7 december 2009 07:29

Tjenamoss!!!!
Min matte skulle nog också vilja ha små söta tvåbens småttingar. Jag för min del tycker att det är helt onödigt.
Hon har ju mig. Det räcker välan alldeles utmärkt.
Ha en finulig dag i dag säger colliepojken!!!

http://colliepojken.blogg.se

 
Sigge

Sigge

7 december 2009 20:20

Hörde nåt om att jag ska passa människovalparn två gånger den här veckan.
Julmarknader det ordet vill matte snart inte höra.
Men hon har visst två kvar!

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Ingen bild

malte o snokas

9 december 2009 08:33

"den som våga gå in hos tomten" lät ju lite olycksbådande...
hoppas det va nåt fint i paketen! härlig stor familj ni har både hundar o människor!!
kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards