Direktlänk till inlägg 1 december 2009

MINUSGRADER

Av PIA - 1 december 2009 18:28

            äntligen. Nu har vi fått ny energi. Är det för mycket att hoppas på lite snö?.

Har jätteproblem med att få mellanrum mellan bilderna för att skriva text under.

Men ni får ta det som der blir.

Kramar  

 
 
Sigge

Sigge

1 december 2009 19:09

Är kallt med minusgrader här också.
Jag är mest orolig för spagropar och mina bad om det håller i sej.
Stackars Aldo som hamnade i tortyrkammaren.
Matte hotar mej också med den

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Totte

Totte

1 december 2009 19:13

Här är det också minusgrader...

Jag har fått liknande bandage om tassarna så jag inte ska slicka på dom, men jag försöker hela tiden bita av bandaget så nu har jag fått bebisstrumpor som jag har på mig. Det funkar bättre! men det är lite halkigt när jag busar för jag halkar så lätt på stengolvet! borde använda sockiplast istället tycker matte.
Pussar på dig!!!

http://lagottototte.bloggagratis.se

 
 Doris

Doris

1 december 2009 21:58

Tänk att "lillskiten" Aldo når upp med nosen på bänkarna, snart kan han nog hitta några goda fynd åt sig!

Matte hälsar och tackar för att du finns Pia och för att du alltid tar dig tid och kommer med goda råd!!

Kramar från oss i Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Lego

Lego

1 december 2009 23:26

Börjar undra om Lego verkligen är en riktig lagotto..... :o)
Han gillar för det mesta inte att skita ner sig....
Och han har aldrig sniffat efter mat på bänken så som Aldo... ;)
Mat tokig är han, så till vida att han kan äta 20 ggr om dagen om han bara fick, men han tigger aldrig....
Va sorgligt med Elliot, men han får det säkert riktigt bra ska du se!
Karm från Madde

http://legolas-ohana.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

1 december 2009 23:27

Hallå mamma Pia!
Visst kommer jag ihåg dig.. när matte gav mig en nospuss från dig viftade jag på svansen och lystrade...å sen frågade hon om jag längtade efter brorsan Torsten så då sprang jag mot dörren ,kanske han var där.. nä... tänk om ni visste hur mycket vi dogs tänker.. men ja är nöjd har det bra å käkar massor med levergodis..
Nattis
Cesare

http://www.lagottocesare.bloggplatsen.se.se

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

2 december 2009 00:10

Japp -4 grader är det ute enligt husse som just kommit in med hudarna från sista rundan. Hur söt är inte den lille Aldo krabaten...lång som en liten mask:)
Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

2 december 2009 00:39

Klart att det inte får plats något mellanrum med en såååå låååång Aldo! Nattpussar, Ludde
PS Läskigt det där med Tessans hudar... var det verkligen såååååå kallt? DS

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Elliot

Elliot

2 december 2009 02:48

Hej mamsen Pia
Ha ha jag når lite längre upp än Aldo. Gissa vad jag har gjort idag??? Jag har stulit hi hi. Kulan har inte lärt sig än att man inte kan lämna köttet på skärbrädan och gå från köket. Men nu har hon lärt sig he he för där gick halva middan, rakt ner i min mage och snabbt som attan gick det.
Men dom har svårt att bli arga på mig för jag lever på min charm :-)
Kramizar
Elliot

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

2 december 2009 03:05

Elliot: men lille gossen. Vad har mamsen sagt om såna tilltag?
Tänk om du inte får någon frukost. Tur att du är så jädrans söt och gosig. Du verkar lära Kulan många grejer.
miljoner pussar på nosingen

http://lagottoflickorna.se

 
Torsten

Torsten

2 december 2009 07:25

Aldo blir nog också en sjutusan till karl när han vuxit klart...kanske nästan som mej ;)
Minusgrader det vill man ju ha...VINTER vill man ha...Jag bara hoppas att den ska stanna kvar nu!
Ha en bra dag!
Puss o kram

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

2 december 2009 10:05

titta va bra du når upp! synd att gobitarna inte stod närmre!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards