Direktlänk till inlägg 7 september 2009

POJKARNAS TUR

Av PIA - 7 september 2009 20:41

att presentera sej. Det är två bilder på dom var. Gillar egentligen inte att ta med blixt för färgerna stämmer inte då. Valp nr två är den som är helt mörk i huvud och nos, ändå ser han ljus ut på nosen. Allt är bra, bebbarna äter, busar och skiter!!!! Det blir till att byta tidningar och plocka bajs stup i kvarten. Däremellan ska alla voffsen ha mat vid olika tider, puuust.         Allt för idag.                Kramar

 
 
Sigge

Sigge

7 september 2009 21:36

Jo ni läste blodriskor!
De börjar komma nu.
Matte lämnade mängder i skogen som var fulla med larver, tyvärr älskar larver också blodriskor.
Men det ligger ett litet gäng och gottar sej i svamptorken nu.
Hörde nåt om att de ska flytta till Strövelstorp senare.

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
Torsten

Torsten

7 september 2009 21:49

Den längst ner tyckte jag om....väldigt jätte-söt!!! Det är dom ju allihop förståss! Vart ska alla ta vägen liksom...ingen endaste som vill flytta norrut??

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

7 september 2009 22:01

Sigge: vilken tur att blodriskorna vill flytta till oss.
Torsten: nej, inte en enda ska flytta till din trakter denna gången.
pussar till er

http://lagottoflickorna

 
Laurence

Laurence

7 september 2009 22:02

vilka stiliga pojkar. Kram

http://saphira

 
Ingen bild

Pernilla

7 september 2009 22:31

de absolut vackraste och finaste och sötaste och tjusigaste och goaste och raraste och mysigaste små grabbar man kan överhuvudtaget tänka sig! Det tycker jag att dessa små herrar är!

 
Doris

Doris

7 september 2009 22:55

Det är inget roligt alls här, kan jag få komma till er och busa med alla valparna lite?? Bara jag är hemma innan läggdags, jag måste sova hos matte, annars kan inte hon somna...

Otroligt snygga killar, synd att vi är släkt, annars kunde de vara något för mig?!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

7 september 2009 23:08

När var det vi sa att jag skulle hämta "nr 2" ?? ;)
Puss på dom alla!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

7 september 2009 23:18

Mmmm, vilka fräsiga killar! Hoppas att någon av dom blir bloggare. Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Totti

Totti

8 september 2009 01:29

Censur, censur och mer censur! Inte lägga ut så fina bilder på söta valpar! Min matte blir simmig i blicken och börjar yra om att det är dags för föryngring av flocken, valpgos och trinda valpmagar.

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kitty

8 september 2009 09:20

Hej hej Pia
hmmm det är väl du som födde upp Wivecas softie? Om jag e rätt på det ;)
Boken heter "Pälsvård, en relationsgrej" men tror inte den finns att få tag i . Jag har funderat på att fixa en ny upplaga ...............
Kul att du hittade till min blogg och hemsida. Jättesöta valpar. Tur man har valp själv nu ju ...........
Ha de gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards