Direktlänk till inlägg 1 augusti 2009

MÅNGA LAGOTTO BLEV DET

Av PIA - 1 augusti 2009 22:34

när vi kom till Råbocka Camping i Ängelholm för att träffa Doris och Stella. Äntligen fick vi se lilla Dorran. Hon är så söt och välbyggd så man blir alldeles salig. Elliot och hon fann varandra på en gång och Stella fann Håkan för han gosade med henne. Härligt att träffa matte Lotta och husse Lennart också. Moa satt givetvis i valphagen och pysslade med Doris och Elliot. Vi fick också träffa Flisa (brunskimmeltik) och Milou och Tova (vita). Tänk så många Lagotto som campade tillsammans. Ängelholm har nog aldrig upplevt detta förut. Tack snälla Lotta och Lennart för att vi fick komma på besök. Kör försiktigt hem.        Kramar

 
 
Stella och Doris matte Lotta

Stella och Doris matte Lotta

1 augusti 2009 23:33

Va vi tyckte att det var kul att ni kom!!! Eliott var ju söt som socker och så go sen....
Nu har vi varit ute med de stora hundarna, gått vilse, så det blev en lång promenad...
Vi bloggar i morgon när vi kommit hem :-)

Tack för i dag, kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Britt-Marie med Totti

2 augusti 2009 00:18

Så söta valparna var ihop. Blivande fästfolk, kanske?

 
Lego

Lego

2 augusti 2009 00:24

Men vilka söta ullbollar ni är =)
Härligt med så många lagottosar på samma gång, men d e klart, vi är ju bästa rasen eller hur!!!!
I förra veckan när jag var nere på stan gick ett gäng killar förbi oss, och när dom passerade mig tittade dom på mig och så kom ett bähähähä, med glimten i ögat... Och ja, nog är jag ruskigt lik det där lambi-lammet ibland... men matte säger att jag inte alltid är from som ett lamm, förstår inte alls vad hon menar med det....?
Nå ja, ha en fortsatt skön helg/semester!
Kram på er från Lego :o)

http://legolas-ohana.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

2 augusti 2009 00:41

Lite avis är jag....men det går över snart!!!
Doris o Elliot är söta tillsammans, men själv föredrar jag nog Stella....
Puss på er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

2 augusti 2009 10:29

vad härligt det ser ut med måmga olika sorter och storlekar. kram

http://saphira

 
Ludde

Ludde

2 augusti 2009 23:33

Ja det blev riktigt krulligt på den campingen. Skönt att de trivs så bra ihop. Kul att se så många tilsammans.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards