Direktlänk till inlägg 16 juni 2009

NORINA OCH MAMMA LIQ

Av PIA - 16 juni 2009 19:54

sista kvällen. Dom var ute i mörkret och undersökte många "hemliga" ställen. Lilla Norina har sovit i bur i vårat sovrum sedan hon blev ensam kvar. Jätteduktig har hon varit, inte gnällt en enda gång.Så kom då stunden när hennes nya matte och husse hämtade henne.Det är alltid lika känsligt för mej när sista valpen  hämtas, så jag tog itu med att städa och ta bort valphagarna. Måste ju göra av tiden på något sätt.Till sist önskar jag alla våra små "hjärtegryn" ett lyckligt och aktivt liv i sina nya hem.       Kramar

 
 
Torsten

Torsten

16 juni 2009 21:51

Var inte lessen.....Alla har och får det sååå bra! Dessutom skickar jag ju pussar nästan varje dag, det kan väl vara en liten tröst...:)

http://www.lagottoflickorna.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

16 juni 2009 22:12

Torsten:Det är så skönt med dina pussar, tack min älskling
pussar fråm mamsen

http://lagottoflickorna

 
Doris

Doris

16 juni 2009 22:35

Jag tror nog att alla mina syskon får det jättebra i sina nya hem, sen kan jag ju förstå att du saknar oss, vi är ju bara bäst :-)

Tröstkramar!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Saphira

16 juni 2009 22:43

allo där jag är också bäst. Min matte säger att hon förstår dig för vi lagotto tar stor plats men snart får ni en alldeles egen valp, det ska bli kul att följa honom på blogen. blöt puss

 
Ludde

Ludde

16 juni 2009 23:33

Ojojoj så tomt det måste kännas. Jag kommer in och tittar va ni gör även utan valpar. Nu hinner ni säkert göra en massa annat roligt. Puss, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Kristina

Kristina

17 juni 2009 08:46

Jag kan tänka mig att det blir tomt och tyst!! Fast nu ska du ju njuta av sommaren och den lilla ny valpen :)

Ha en riktigt trevlig sommar, kram

http://kristinas.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

17 juni 2009 22:53

Matte säger att ni nog har det lite lugnt och skönt!( väl unt) Själv har jag blivit proffs på att jaga ut husse & matte på kvällen bara att skälla!!!!!!!
Ser fram emot midsommar om det kan bli nåt gott att äta.. HAR MATSTREJKAT NÅRA DAR..
Solig midsommar till er allla!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards