Direktlänk till inlägg 7 juni 2009

BARNBARN NR 10

Av PIA - 7 juni 2009 20:18

såg dagens ljus i går kväll, det blev en liten flicka. Grattis säger vi till Helen och Mathias.Så över till dagen. 3valpar har nu åkt till sina nya hem. Först ut var Doris. Hon hade med sej sin "storasyster" Stella. Stella och Prima passade på att bekanta sej med varandra, och leka lite.Valp nr 2 hann jag tyvärr inte ta bild på, men det var den vita hanen med mycket orange på öronen.Valp nr 3 som hämtades var den vita flickan.Zara blev så trött efter dagens vedermödor så vi misstänker att hon slocknade efter att ha tullat på papsens Jägermeister.Nu är det "bara" 4 valpar kvar som väntar på sina nya familjer.Kram på er

 
 
Torsten

Torsten

7 juni 2009 20:44

Så då har Doris åkt...Och Stella har busat med Prima....Jag har precis blivit 8 månader jag och jag kan säga till alla valpköpare....tiden går så otrooooligt fort, särskilt när man har roligt !!!
Grattis till det nya barnbarnet, det var också en liten goding!!!!
Puss till er Pia o Håkan!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

7 juni 2009 20:48

GRATTIS till nya människovalpen!!!!!
Måste börja bli tomt hos er nu när alla valpisar flyttar.
Matte har dåligt samvete..........
Mail med receptet på svampkakan kommer imorgon.
Tiden har inte räckt till

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

7 juni 2009 21:37

grattis till barnbarnet. Nu ska vi kolla på Stellas blogg och se på Dorris ankomst.Kram

http://saphira

 
Stella

Stella

7 juni 2009 22:05

Åhh jag känner mig som värsta fotomodellen!! HälsaPrima från mig!

Det var väldigt trevligt att äntligen få träffa er.
Doris liggerhär och tuggar på ett lite ben just nu, tuff tjej det där!

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

7 juni 2009 22:10

Tack snälla Pia och Håkan för att vi fått förmånen att få hem denna underbara valp!!! Hon är så go!!

Vad fin lilla tösen är, många barnbarn blir det :-)

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
madde och Ullis

madde och Ullis

7 juni 2009 22:17

Lyckliga ni som fått hem era små knyten idag :o)
Nu ångrar vi lite att vi bestämmde oss för att vänta till nästa helg med att hämta lille Lego. Men det blir bäst så trots allt med tanke på semestrar som e planerat inför hans ankomst och så. Så vi får ge oss till tåls i 6 dagar till, men d går nog fort... får vi hoppas i alla fall!
Massa kramar till er

http://legolas-ohana.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoki

8 juni 2009 10:06

va roligt o få se Doris hämtning!
grattis till det mindre ludna barnbarnet dvs bebisen!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards