Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

DAGENS BILDER

Av PIA - 5 februari 2009 18:57

Vi har varit och busat i snön i dag, det gäller att passa på för nu börjar det töa, som vanligt i Skåne. Så fort det blir lite vitt så töar det bort nästa dag. Det finns en liten skog på promenadavstånd som kallas för Pestkyrkogården. Det låter lite skrämmande men när pesten härjade så begravdes offren där. Det är ju så länge sedan så jag tror det är ofarligt att vara där. Prima hittade ett litet hål att gräva i och vips så var alla där och hjälpte till. Kan lugna er med att det var bara jord hon fick upp, inga benrester. Fick ta den blöta och skitiga ungen under armen när vi skulle gå hem. Det  finns ingen möjlighet att fota när jag är ensam med dom, vilket jag alltid är, eftersom Håkan är på sitt jobb. Inomhus ägnade sej Prima åt att försöka äta upp diskmaskinen.!!!!!!!!,  man kan ju alltid köpa en ny.Kan ju aldrig annat än att skratta åt hundarnas upptåg. Vad vore livet utan dom? NADA.     Må så gott alla bloggvänner.        Kram    Pia

 
 
Torsten

Torsten

5 februari 2009 19:21

Oj,oj,oj....Prima blev nästan helbrun!!! Matte hälsar att hon är jätteglad över att vi har snö!!! Just nu vräker det ner, har gjort så hela dagen....mycke' att plumsa i!! Puss o kram

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

5 februari 2009 19:40

Ska jag skicka snön till er????
Matte säjer en massa fullkomligt otryckbara ord om den.
Tänkte att om ni får den så kanske jag inte behöver hålla för öronen när hon öppnar munnen

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 februari 2009 21:06

Torsten: vilken tur att du har din balkong ifall du skulle bli insnöad
puss
Sigge: Ja, skicka hit all din snö, vi vill ha.
puss

http://lagottoflickorna

 
cesare

cesare

5 februari 2009 21:57

Min matte säger att livet aldrig blir sig likt med en lagotto i huset!
Jag tror att det är bra..
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

5 februari 2009 22:01

Cesare: matte har alldeles rätt, hahaha
pullepussar

http://lagottoflickorna

 
Primo

Primo

5 februari 2009 23:58

ha ha är den där blöta, skitiga varelsen min dotter??? Ja nog är hon fiiiiiin;)käka lite diskmaskin....
Puss från mig och övriga gänget här hälsar!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
 Anna med flock

Anna med flock

6 februari 2009 10:04

Hihihi vilken liten skitgris hon blev ;) Söt som socker är hon iallafall.

http://timsevimse.blogg.se

 
Karin

Karin

6 februari 2009 10:27

Jag tror inte hon skulle äta maskinen utan träning för att bli diskmaskinsreperatör!!!
Ja dom är för härliga våra fyrfota vänner. JAG HADE INTE KLARAT MIG UTAN DOM!!
Kram

http://www.softisarna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

6 februari 2009 13:57

tjing tjong, vi har ingen snö alls vi...bara lera, ska ni ha lite?

 
Ingen bild

Helena o Tosca

6 februari 2009 21:39

Haha, bilderna på Prima som ligger på rygg och försöker gnaga påminner mig om en annan liten lagotto som gjorde så när hon var valp.
Låg på rygg och vässade tänderna mot ett hörn...

 
Ingen bild

Tessan och pälsbollarna

6 februari 2009 23:57

Hasse Aro åkte ut!!
puss!

 
cesare

cesare

7 februari 2009 18:06

Achtung! Gerhard ist los!!!!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards