Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

VALPAR KORS OCH TVÄRS

Av PIA - 21 oktober 2008 16:39

är det nu, dom tar sej fram som små batteridrivna leksakshundar I går blev det första kloklippningen. Tur att Håkan hjälper mej, det ålades på alla håll, haha. Det är gott gry i dom små liven.I morse var första gången sedan i våras som jag satt inne och drack morgonkaffet. Längtar redan efter nåsta vår. Tycker inte om hösten och vintern, vill helst gå i ide då.Höstkramar på er        Pia

 
 
Ingen bild

Marie & Nico

21 oktober 2008 19:03

Grattis till alla valpar, har inte fattat att det är era valpar (jätte trög )vill köpa alla!!!!!! Kram Marie , Cosmos & Nico

 
ms

ms

21 oktober 2008 20:52

Vilka små praliner, både vita och bruna.
Kan nästan känna "doften" av bebbarna.
Längtar tills mina små kommer.
Min hemsida är under uppbyggnad så det går inte att logga in för tillfället.
Hälsningar Tjejerna i Nora

http://www.bellagotto.se

 
Ingen bild

Karin

21 oktober 2008 22:05

Vilka underbara bebbar. Skulle vilja ha allihop. Kramar till er alla!

 
Ingen bild

Primo

21 oktober 2008 22:12

Men hallå ni, praliner hit & bebbar dit...hur tusan vill ni ha ngt så smått?? Det är väl inget att ha...bättre med stora snygga grabbar som mig;)
Kan INTE förstå att matte säger åhh så gulligt & pluttigt! TVI VALE, urk! säger jag bara...
STORA SNYGGA PRIMO!!

 
Tessan

Tessan

21 oktober 2008 22:14

Ja du får uräkta Pia, men Primo har nog lite storhetsvansinne....han tror han är den ende på jorden som är värd att titta på;)
Kramis från mig!

http://www.ackebus.se

 
gråben

gråben

21 oktober 2008 23:25

Primo; du skulle bara veta vad din matte sa om dej,(har mamsen berättat) det var gullegull, puttinutt och annat som jag inte vill berätta.
snuttesnuttvoff

http://lagottoflickorna

 
Sigge

Sigge

22 oktober 2008 08:43

Såg kommentaren hos Acke och Primo.
All de där svamppåsarna/burkarna går att köpa av matte.
Man behöver alltså inte byta mot halsband ;))

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoken

22 oktober 2008 10:19

titta vi ser små nyfikna ögon här nu! va söta, nej, rosenrara de är!

 
Ingen bild

Primo

22 oktober 2008 11:46

Det kan jag väl aldrig tro att hon sa;)
Men du snälla Gråben, skriv inte om det här på bloggen, folk kan ju tro att jag varit "gulligullig" & "pluttipluttig"!!
Grabb kram...du vet en sådandär, knuff på axeln!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards