Direktlänk till inlägg 10 mars 2011

JAG TRODDE

Av PIA - 10 mars 2011 23:49

att våren var här i tisdags, men icke sa Nicke. Vi hade underbart väder med strålande sol, så vi bestämde oss för att grilla korv. Det blåste en hel del men det var så härligt, första grillningen i år. Vovvarna tyckte också att det var mysigt.

Men så i onsdags kom det snö och ÅSKA, pytts väck var den våren, attans också.

jag har fått en ny datorkompis som heter Zara. Mycket besvärligt att hantera tangenterna ska ni veta. Ett huvud som ligger på datorn och en tass som bara måste hjälpa till.  I alla fall så får ni lite bilder på voffsen.             Ska försöka besöka era bloggar i helgen. På tal om helg så kanske vi får besök av Lotta och Doris. Behöver jag säga att det ska bli så jäkla kul?

Kram på er alla           

 
 
strövelstorpslagottona

strövelstorpslagottona

11 mars 2011 00:02

Hoppsan, bilderna kom i fel ordning och Zara dubbel. Ni får ta det som det är, orkar inte skriva om allt

http://lagottoflickorna.bloggplatsen.se

 
Ellior Kung af Upphärad

Ellior Kung af Upphärad

11 mars 2011 00:59

Hej mamsen Pia...
du.. jag tror att du får gömma Bengta om Lotta kommer för jag hörde att hon sa att hon skulle ta med sig henne hem , men å andra sidan sa hon att hon skulle lämna Dorran hos dig och det låter ju väldans konstigt för hon kan ju inte va utan Dorran mer än två minuter. Dom påstår att jag inte har nån humor, ja inte vet jag?? Fruntimmer är så konstiga :-) Hälsa Gugge från mig och ge honom en killkram
Puss från Kingen

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Rudi

Rudi

11 mars 2011 10:11

Korvgrillarparty! YES..sånt ska livet vara! Härligt tjejer!

http://www.bmwsfotoblogg.blogspot.com

 
Stella

Stella

11 mars 2011 13:58

Så där jäkla kul blir det nog inte, jag är ju inte med :-) Jo jag tror nog att ni får kul, och jag får vara hos farmor, där trivs ju jag, då får ju alla som de vill ha det!!

Kram på er

p.s Du skickar INTE med Bengta hit, inga mer valpar i det här huset!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

11 mars 2011 22:38

Åh, den som hade en Bengta ändå - och lite grillkorv... Kramis!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Torsten

Torsten

12 mars 2011 10:21

Grillad korv, det är mums det!!! Vi gör också det, men håller till på isen....Våran grillplats ligger fortfarande djupt under snön.
Ha så himla kul med Lotta o Dorran!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Doris den yngre

Doris den yngre

14 mars 2011 14:05

Åh, ni är så fina allihopa!
Lilla Bengta börjar växa till sig :)
Tror minsann jag också ska kräva korvgrillning en dag, det ser verkligen gott ut!
Själv har jag knaprat lite isbergssallad i helgen, jag älskar det så jag blir "tosig" varje gång det skivas sallad.
Kram från
Doris

http://lagottodoris.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tessan

19 mars 2011 00:32

Zara sötnos...gör inget att den bilden kom med 2 ggr för jösses så go hon är! Hon gör exakt som sin pappa Zen med huvudet!
Puss och kram!

 
Busan

Busan

21 mars 2011 07:45

Mumma med grillad korv! Matte har jobbat hela helgen men nästa helg åker vi till fjällen så då får vi oxå grilla korv!
JÄTTEGRATTIS till Lizzies fina framgångar i helgen! Norrbottens första INTERNATIONELLA CHAMPION! Bockar o bugar! Grattis oxå till alla nya valpar!

http://lagotto.hepp.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards