Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

SÅ FORT HELGEN FÖRSVINNER

Av PIA - 7 mars 2010 23:00

när man får besök av härliga valpköpare. Det är lika trevligt varenda gång. Nu är det ytterligare två familjer som längtar efter sin bebbe.

Håkan opererade sin vänsterhand i fredags men inte ett endaste gnäll, trots att han är en man!!!! Jag är helt tagen.

Däremot har jag pipit lite ikväll. Råkande halka i trappan på väg ner från ovanvåningen och tog emot mej med vänsterhanden. Helt naturligt eftersom jag är vänsterhändt. Beordrade Håkan att hämta stödlinda och han lindade medan jag drog i handleden. Detta blir nog riktigt bra tror jag,  om inte kanske det finns gipslindor på apoteket. En bra kvinna lagar sej själv.

Måste bara visa en bild som visar lite av våren. Resten är på nyfikna bebbar.

Kramar till er alla                 












Kramar till er alla

 
 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

7 mars 2010 23:52

Haha den var bra "Redig kvinna lagar sig själv"...!! Ska nog börja köra med den;) Våren ja....den ser vi inget av här...jo lite sol och takdropp men så väldans MASSA snö har vi ju! Bebbar bebbar...är några kvar när jag kommer nästa helg?? Tänkte sno med mig en under jackan;) Nääää vill bara gosa inte ha,2 räcker sååååå gott och väl:) Puss och natti!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

8 mars 2010 01:40

Hi hi vad dom växer. Jag ger mig attan på att det är Bengan på sista bilden. Denna gång tror jag att jag har rätt :-)

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bengt kungen af kullabygden

8 mars 2010 04:19

Eliot: Ja du har rätt man måste ju vissa den fina sidan för kameran, eller hur var det nu ....

Bara två ½ vecka kvar till bloggen öppnar om nu husse håller sitt ord. vi får se.

 
Stella & Doris

Stella & Doris

8 mars 2010 08:07

Snygg rumpbild på Bengt, såntgillar vi, det piggar upp så här på måndagsmorgonen!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

8 mars 2010 08:42

Bengan boy....Se till att husse håller ord!!!! Vill ju följa min lillebror...;)
Mamsen lilla....har du hört talas om doktorer, du vet dom med vita rockar o som ställer diagnoser??? Du har väl inte tänkt gipsa själv??? Herregud, du måste va försiktig ju...:o
Har alla mina syskon fått klart med nya hussar o mattar?
Ta hand om dej nu och ha en bra måndag!
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Vårflickor

Vårflickor

8 mars 2010 09:27

Snälla Pia du kan ju få tummen mitt i handen om du försöker gipsa själv ibland är det bra att ta lite hjälp från doktorn. Visst är våren här även om vi har mycket snö kvar så är det ju känslan som gäller. Våran matte får inte titta på valpbilder.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Ingen bild

PW

8 mars 2010 17:07

Hej Pia! Hoppas att handen blir bra för er båda! Bebbarna växer ser jag, som man längtar!!! Ha det gott på er! Patrick P.S Håkan har väl varit x-tra snäll idag, när det är internationella kvinnodagen?

 
Laurence

Laurence

8 mars 2010 22:32

våren? vart då, vi fryser in i h... hoppas handleden blir bra. vad rädd om dig. Kram

http://saphira

 
Ludde

Ludde

8 mars 2010 22:33

Härligt att se lite vår hos er. Då kommer den nog snart till oss också. Vika storbebbar! Ska bli kul att se de nya bloggarna...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Tessan och pälsbollarna

Tessan och pälsbollarna

8 mars 2010 23:26

Åhhh Bengan Bengan vilken rumpa!;) haha...bloggen ser vi fram emot med tillfösikt;) Nu ska jag ta en varm dusch...är så jävla frusen...brrrr....

Kramis!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ingen bild

Simona o Lidija o Isi o Vladimir

9 mars 2010 19:36

Synd att du gjorde illa dig.Förresten är det väldigt roligt våren kommer! Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards