Direktlänk till inlägg 3 mars 2010

ZARA LEKER

Av PIA - 3 mars 2010 22:51

kors i taket ska man kanske säga. Hon hittade en väldigt kuli isklump att busa med. Det är inte så ofta som hon busar loss. Eftersom Bengt låg och sov i kojan igår när kameran var i gång så kommer flera foton på honom i kväll. Hoppas du blir nöjd då Johan.

Valpen i papsens knä är Giuggio som kom hem idag. Fler och bättre foton på honom kommer så småningom.

Kram på er                       

 
 
Ingen bild

Johan

3 mars 2010 23:15

Tack så mycket Pia, alla valpanar är söta men det finns bara en bengt :-). Giuggio ser fin ut, hoppas du får flera fina bilder på honom.

Bengan va nu snäll mot snälla Pia och mamma ludmila.

 
Elliot Kung af Upphärad

Elliot Kung af Upphärad

3 mars 2010 23:46

Kul att få se Bengan :-)
Men mamsen vem är Giuggio??????

http://www.kulan.bloggplatsen.se

 
Bella & Smilla

Bella & Smilla

4 mars 2010 06:54

Söta små valpar men var kom den lilla Giuggio ifrån och jösses hur ska man uttala det, är det skånska? Matte tyckte först det stog Gluggen.

http://teamlagotto.blogg.se

 
Doris

Doris

4 mars 2010 09:43

JAg är ju ute på lite karljakt, men både Bengt och Giuggio verkar lite för små för mig, får nog bli Toldo i stället :-)

Otroligt söta är de i alla fall de små

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.e

 
Totti

Totti

4 mars 2010 11:57

Familjen växer, ser jag. Hälsa lille Giuggio välkommen från oss!

http://www.tottskrutten.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

4 mars 2010 12:34

Den där 'Gugge', är han hos er för att bo, eller???!
Jag har ju ingen koll alls hur Bengan ser ut, så det vore ju bra att få veta...
Zara, en puss till dej...även om du var ruggigt sur på mej i somras!
Nu har jag blivit nakenfis, jätteful är jag! (Matte vill säga att jag menar 'ful-snygg')
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ludde

Ludde

4 mars 2010 13:52

Undrar också vem Gugge är.

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Simona o Lidija o Isi o Vladimir

4 mars 2010 20:19

Kul att busa när nästan ingen ser på!Sötisar! Pussar och kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards