Direktlänk till inlägg 27 september 2009

UNDERBAR SÖNDAG

Av PIA - 27 september 2009 23:27

Bebbarna blir duktigare för varje dag. Det är så kul att se dom utvecklas. Dom har också börjat lära sej att göra sina behov ute. När dom var mätta och hade slut på bus somnade dom gott i hagen. Då började Håkan och jag att skörda vindruvor. Så himla mycket det är!!! två knökafulla plastkassar och ändå syns det inte på vinrankan. Får väl skörda lite i morgon också. Det som är lite omoget tar jag hand om när vi kommer hem igen. Vi ska till Gotland på tryffelsök som Lagottoklubben anordnar för andra året. Elliot ska få "provapå" att söka tryffel på lördag. På kvällen blir det middag för alla som vill. Ska bli himla kul att vara med på detta.

Vi ses när vi kommer hem igen.

Kramar                                

 
 
Doris

Doris

28 september 2009 07:21

Oj vad många druvor!!

Jag har varit på Lagottoträff idag, alla människor ville klappa mig och prata med mig, en massa godis fick jag oxå, matte säger att det är för att jag är så söt och charmig!!

Ha det gott på Gotland, vi är lite avis....

Kramar

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

28 september 2009 07:53

Ha så kul på Gotland!!! Kommer att sakna er....
Kramar

http://prinstorsten.blogg.se

 
Ingen bild

malte o snoki

29 september 2009 11:54

å va me härliga druvor!! vill ha! vi fick två ledsna klasar bara men plantan var ju sprillans ny så den tar väl sig!
va skönt med utomhus kiss nu så kanske matte slipper städa så mkt även om vi vet nu att hon gillar det! att städa alltså...
pussar på mjuka små vällingstinna magar

 
Ceasre

Ceasre

29 september 2009 22:10

Tänk att jag varit en sån liten bebbe.. snart har jag födelsedag! (1 år!!!!) undrar om man får en present?
Inte fick vi så mycket druvor, men desto mer squash..
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

29 september 2009 22:49

Längtar till att ni kommer hem igen! Jag vill höra och se hur det gick för Elliot! Kram, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ludde

Ludde

1 oktober 2009 09:50

...men har ni inte kommit hem än!!! Suck...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Sigge

Sigge

4 oktober 2009 18:53

Hallååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!
Har ni fastnat på Gotland eller???????????

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Skapa flashcards