Direktlänk till inlägg 14 september 2009

VALPARNA I STÄDTAGEN OCH EN HUNGRIG ELLIOT

Av PIA - 14 september 2009 21:33

                       

 
 
Torsten

Torsten

14 september 2009 21:41

Jag vill flytta tillbaka till er.....man verkar bli serverad vid bordet i Strövelstorp! Jag kommer!!!

http://prinstorsten.blogg.se

 
Laurence

Laurence

14 september 2009 21:54

ja tänk vad valparna lär sig i Strövelstorp, städning och bordskikt, synd att de gömmer bort allt när de flyttar. Kram

http://saphira

 
lego

lego

14 september 2009 22:42

Hallå!
Mina mattar är i uppror!
Dom säger att du får sluta sätta sådana här griller i huvudet på mig.
Matad vid bordet!- Kommer aldrig på fråga, säger dom.

Personligen tycker jag att det verkar helt fantastiskt underbart i Strövelstorp.
(förutom städningen, det gillar jag inte här hemma heller)
Jag vill komma och hälsa på så fort valparna flyttat hemmifrån.
Dessutom tänker jag lära Elliot alla hys jag kan nu! hehe

massa kramar lego

http://legolas-ohana.bloggagratis.se

 
Primo

Primo

14 september 2009 23:28

Vaddå slutat äta vid/från bordet när man flyttat?? Näää vi uppehåller trditionerna här hemma;)
Matte hälsar att elisabeth verkade trivas på golvet:) haha vem gör inte det när man kommer hem till er och det är bebbar runtomkring?! Sen säger matte att hon blir förvillad...ähh blogg här nu igen..Ok!
Pussar och kramar från oss!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Ludde

Ludde

15 september 2009 00:11

Valpar? Dom ser ju riktigt vuxna ut redan! Jag brukar inte sitta i stol vid bordet, men det beror nog på att jag räcker upp bra ändå. Jag blev så glad när jag läste på Kickis blogg häromdagen att hon också låter sina hundar slicka tallrikar och äta vid bordet. Jag menar, HON är ju instruktör, så hon ska väl veta...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

15 september 2009 07:54

va, har dufått ännu flera puppar!! va skönt att det gick bra!(ang kommentaren på min blogg.) dom du har här är så söta o säkert småknorrande o bråkiga precis som småpuppar ska vara! man blir så glad av att se!
löste det där sig med amma? fanns det ingen mjölk?
slafspussar

 
Stella och Doris

Stella och Doris

15 september 2009 17:28

Matte vill ha en städande valp, vi vill bli matade vid bordet!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

15 september 2009 20:26

Hur många svampar kostar en städande valp?
Matte påstår att hon behöver en.
Personligen funderar jag på en resa till er så jag får sitta vid bordet och äta

http://www.skogsraets.se/siggesvamphund.html

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

15 september 2009 20:42

Torsten: välkommen, men du får stå ut med busiga bebbar.
Laurence: dom glömmer inte, dom får bara inte en chans.
Lego: snart är det fritt fram att lära ut allt du kan.
Primo: härligt att du håller våran flagga högt.
Ludde: klart som tusan att alla vet vad en hund behöver.
Malte och snoki: kom hit och slafspussa.
Stella och Doris: kom hit och hämta en städhjälp.
Sigge: kom hit så lovar mamsen att mata dej vid bordet på egen stol. Ta med dej några grisöron så är det jämt.
pussar till er alla våra älsklingar, voff voff

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards