Direktlänk till inlägg 5 juni 2009

OOPS EN BLOGG TILL I DAG

Av PIA - 5 juni 2009 18:11

hittade äntligen dom andra fotona. Höll på att bli skogstokig. Det hälsobringande (förlåt Sigge) regnet har kommit nu. Hoppas mina små odlingar mår gott och växer sej stora och fina. Nu ska jag inte blogga mer idag, looovar.  Glöm inte att titta på bloggen nedan.        Kramar

 
 
Sigge

Sigge

5 juni 2009 20:04

Ähum!!!!!!!!!
Det heter HÄLSOVÅDLIGT regn och inget annat!
I alla fall om man som hund utsätts för det!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

5 juni 2009 20:48

Dudeli...tror jag ska utbilda mej till barnskötare....dom är ju så fiiina!!!
Kramen!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

5 juni 2009 21:27

Är det så att du berättar roliga historier för valparna, det ser ju ut som de skrattar

Åhhh vad duktiga Ann-Britt och Ginza är, förstår att ni är stolta!

Helgpussar till alla fina vovvar!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

5 juni 2009 22:48

vad fin hon är valpen på andra bilden, hon vill jag ha bara. Grattis till Ann-Britt och Ginsa även om jag inte vet vad LP 111 betyder. trevlig helg

http://saphira

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

5 juni 2009 23:33

Stella: jo jag berättade historien om handelsresanden som skulle till Skövde, nej fy, den är inte rumsren
pussar

 
Ludde

Ludde

5 juni 2009 23:50

Mmmm, Krulligt och gulligt!

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

malte o snoken

6 juni 2009 18:28

å nu ser man de sylvassa risgrynen riktigt bra i gapen på bebisarna!! söööta!
trevlig helg

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

6 juni 2009 23:23

Först ett JÄTTE grattis till Ann-Britt och Ginza, ett LP III smäller hörgre i mina öron en vilken utställningstitel som helst! HÄRLIGT!

Tänk att bebbarna nu snart ska lämna er....kanske att jag kan komma och hälsa på med mina odjur då? Är ju så jäkla nyfiken på Prima!! Nää nu sängen är helt jäkla slut efter dagens bravader!
Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards