Direktlänk till inlägg 31 maj 2009

KRÖLLES ÄVENTYR

Av PIA - 31 maj 2009 22:19

Hon har varit och träffat en så fin och underbar pojke. Kärlek vid första ögonkastet. Av någon anledning försvann mitt inlägg så nu får jag skriva om det. Har hunnit med att sylta granskotten, sätta hostmedicinen och blanda degen som ska bli till olivbröd. Det får stå till sej i kylskåpet på kalljäsning. Är alldeles för trött för att baka det i kväll. Krölle var också ganska trött, hon la sej som en liten padda på altanen. Några bilder på bebbarna blev det också. Hoppas ni har haft en härlig pingsthelg.                   Kramar

 
 
Ludde

Ludde

31 maj 2009 23:16

Har mest legat i skuggan. Verkar vara bästa platsen för oss fyrbenta just nu. Kramisar

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Stella

Stella

31 maj 2009 23:17

Va snälla ni är som låter Krölle dejta, det får minsann inte jag just nu!!! Nu har matte tagit fram förnedringsbyxorna oxå, jag måste ha dem på nätterna, annars får jag inte ligga i sängen, jag tycker att livet är VÄLDIGT orättvist just nu!!!

Tala du om detta för Doris så hon vet vilken skittaskig matte hon kommer att hamna hos!

Kramar till er som är snälla!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

31 maj 2009 23:38

Tur man är kille...! Undrar om det är nån som vill dejta en underbett o snygg sak som jag...?!!
Jag gillar ju valpar så jag kan nog komma o hämta en !!!
Sov gott!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

31 maj 2009 23:46

Torsten: det där med underbett är minsann inget farligt, det finns massor av grejer som är värre. Dessutom är du så himla söt. Ett gott hjärta är bättre än ett perfekt bett.
pussar

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

31 maj 2009 23:57

kloka ord som alltid:) Ja det där om Torstens bett altså! Försvann inlägget;) Det gör det inte på min nya blogg.....man kan spara i utkast medans man skriver och igår trodde jag att allt försvunnit eftersom jag lyckades stänga ner Internet ...MEN ALLT FANNS KVAR....Däremot skulle jag redigera mitt inlägg och då förvann Stellas och min egen kommentar....så nu får dom allt skriva om den för jag hann ju inte läsa:)

Puss och kram!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Cesare

Cesare

1 juni 2009 08:48

Syltade granskott ?????? kan man äta det?
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

1 juni 2009 14:27

det undrar jag också, vad är syltade granskott och vad gör man med det????

http://saphira

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

1 juni 2009 19:45

Cesare och Laurence: jo då. det går att äta gott till kött och vilt. Hörde också att man kan ha smått hackade syltade granskott i bröddegen. Granskotten ska man sjuda i uppkokt lag, sedan häller man allt på burkar.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards