Direktlänk till inlägg 28 maj 2009

UNDERBART MED ALLT SOM FÖDS OCH VÄXER

Av PIA - 28 maj 2009 22:10

Har en speciell känsla för allt som föds och växer. Bebbarna förändras och lär sej nya saker  varje dag. Vad sägs om att försöka hoppa upp på taket till lilla kojan? Har inte lyckats fånga det på bild ännu, men det kommer. Tyvärr kan jag inte ta kort på dom ute i trädgården när jag är ensam med dom där. Har ett himla jobb med att kolla var dom är. Hade dom följts åt hade det varit lätt som en plätt, men nej då, dom far åt alla håll, en här och en där. Så ni får nöja er med "fängelsebilder". Ska snart ge dom sista målet för i dag, dom äter upp maten på två röda sekunder, men sedan ska det komma ut andra hållet också, så om två timmar eller så är allt kring matningen avslutad. Avslutningsvis bilder på mina små kära plantor som börjar ta sej.         Kramar

 
 
Ludde

Ludde

28 maj 2009 23:01

Försigkomna små rackare de där. Verkar lugnt ibland när dom sover...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Camilla B

28 maj 2009 23:06

Dom är bara sååå goa!
Bara läängtar!
Många kramar till er!

 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

28 maj 2009 23:47

Sötproppar är dom!! Bloggen är jätte lätt och skitbra när man laddar upp bilder för du ser vilka bilder du lägger upp i en liten "mapp". Det finns färdiga layouter som du kan lägga in som bakgrund....det är jag som har fått för mig att jag ska in i silmallarna och ändra...ngt som inte kan göras i bloggagratis, men det BEHÖVER man inte!! Mycket säkrare är den oxå mm mm......

Kramis och puss!

http://minahundarochjag.blogg.se

 
Cesare

Cesare

29 maj 2009 08:11

så söta dom är bebbarna ! matte undrar hur man får så fin dill utomhus ?
Ha en bra helg!
Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

29 maj 2009 08:16

Ja, som sagt...söta är dom!!! Man skulle nästan vilja komma o snusa lite....
Kramisar

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

29 maj 2009 09:20

Haha, vilken kul bild där Doris ligger på rygg, ser mest ut som en trasa, jag fick titta länge för att lura ut hur hon egentligen låg..

Hoppas ni får en underbar dag!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

29 maj 2009 17:46

Cesare; hemligheten är KÄRLEK
pussar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards