Direktlänk till inlägg 24 maj 2009

HÄRLIG HELG

Av PIA - 24 maj 2009 16:27

med trevligt besök, först av våra vänner som kom i fredags. Därav inget bloggande på flera dagar, har haft lite annat att göra. God mat och gott dricka blev det och härligt väder. Sedan kom Lotta, hennes man och Moa och hälsade på bebbarna. Äntligen fick vi träffas. Lotta hade med sej en SÅ god kaka som hon hade bakat. Tack till er för ett jättekul besök. Det är så kul att träffa bloggvänner i verkligheten.Håll koll på Blondinstellas blogg, det kommer en tävling där.Hundbilder som vanligt givetvis.                   Kramar

 
 
Tessan med "pälsbollarna"

Tessan med "pälsbollarna"

24 maj 2009 21:01

SÅÅÅÅ SÖÖÖTA!!

Så kul för småungarna att få springa i gräset,Prima ser att ut att gilla läget oxå:) Jösses jag måste komma snart och träffa mitt "barnbarn"
Kramis

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Sigge

Sigge

24 maj 2009 21:22

Oj, vad de växer!!!!!!!
Nu äntligen behagar de blå syrenerna blomma här så matte har ställt saft idag.
Sen ska det bli gelé här också

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Stellas matte Lotta

Stellas matte Lotta

24 maj 2009 22:11

Det är vi som ska tacka!!! Skåneluften tar, jäklars va trött jag är, klockan är bara tio men jag funderar på att gå och lägga mig...

Pussa på alla fina vovvar från oss!!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

24 maj 2009 22:34

Nu har jag varit o gissat på vem som är Doris....egentligen vill jag inte gissa, jag vill veta NU!!!
Härligt att du har haft en bra o god helg, Pia...det är du sannerligen värd!
Pussar till er! (Ps. om ni kommer i sommar ska jag visa er ALLT! Ds)

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

24 maj 2009 23:46

Va söta dom är i gräset, och vilken fin gruppbild. Jag undrar också vem som är Doris...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
kulan

kulan

25 maj 2009 01:34

Jisses vad avundsjuk jag har varit idag,när Lotta och Lennart var hos er och hälsade på bebbarna... men men om ett par veckor så får jag ju träffa Doris :-)
kulan

http://www.sykulan.se

 
amanda

amanda

25 maj 2009 11:17

Hej! Nu kikar jag in här och tittar på dina bäbisar! Så himla söööööta!
Lagottobebbar är bland de sötaste som finns!
När Litzi flyttade hem till oss (pappa o monica) var hon så ullig och gullig!
Ha det så bra!!

/Amanda

http://hamlet.dinstudio.se

 
Ingen bild

Cilla

25 maj 2009 18:03

Finns det några valpar kvar som är till salu?

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

25 maj 2009 19:33

Cilla: alla är sålda, men det kommer en ny kull i höst

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards