Direktlänk till inlägg 6 maj 2009

EN CHOCK

Av PIA - 6 maj 2009 17:07

fick vi idag. Günter von Snygg har kommit tillbaka.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Det var Zara som gjorde mej uppmärksam på något underligt. Jodå, där satt han på rosetten från World Dog Show. Han försökte lura i mej att han hade varit i Stockholm på utställningen och vunnit den. Icke sa Nicke sa jag, det är Primo som vunnit den. Då bad han faktiskt om förlåtelse för sin lögn. Sedan började han att fara runt i köket samtidigt som han pratade nästan felfri svenska!!!!!!  Blev  ju väldigt nyfiken. ............ Han berättade att han aldrig blev utvisad utan har varit på en förläggning för invandrare och pluggat svenska på SFI. Måste ju erkänna att han pratar med bara en lätt brytning. När jag hittade honom igen låg han minsann hos valparna, VARMT OCH MYSIGT skrek han. Men nu är ju Lagottovalpar av den modiga sorten så dom passade på att brotta ner honom och tvätta honom i dom intima regionerna . Dom sa att det var länge sedan det blev gjort. Liq  tog sedan över ansvaret för honom, hon tyckte nog inte att det var ok att han var hos valparna så hon vaktade honom i soffan.Günter får stanna här ett tag, tyckte nog att han var lite mager, det var nog inte så fett på förläggningen, men svenska behärskar han nästan felfritt. Efter denna prövning somnade valparna och sov sin skönhetssömn. Likaså gjorde Günter von Snygg. Vi säger bara kramar till er och tejpa igen brevlådan.

 
 
Ingen bild

malte o snoken

6 maj 2009 17:44

å jisses har HAN dykt upp nu igen!!! Tejpa igen brevlådorna? Tejpa igen KYLSKÅPET!!!!
Törs ni ha honom med vapparna???!!!!

 
Sigge

Sigge

6 maj 2009 18:53

Neeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ska genast leta reda på STOOORA spikar och sen kommer inget in genom denna brevlåda!

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Torsten

Torsten

6 maj 2009 20:32

Men nog var det väl själva f-n.....till att vara en seg rackare !!! Har han glömt varför han kom hit?? Han skulle ju rädda sin bror...Han har nog haft det för bra här i Sverige...Han kanske borde söka asyl o bli en god medborgare ? Han är då inte välkommen till Pite' iallafall!!!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

6 maj 2009 22:13

Matte hälsar att han ska hålla sig borta från Doris!!!

Hit är han inte heller välkommen, jag gillar inte okända karlar!

Kramar på er andra!

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Cesare

Cesare

6 maj 2009 22:38

Den typen har varit här... nu är mina tänder större.. Kalla på hjälp 0706 881414 och jag är där... Prima måste skyddas !
Orolig Cesare

http://www.lagottocesare,bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

6 maj 2009 22:43

vilken rakare, men det var väl att han har lärt sig svenska, nu kan han inte skylla på att han inte förstå. Det kanske bli någon fason på honom också så småningom. Kram på er alla valp, hund och människor.

http://saphira

 
Ludde

Ludde

6 maj 2009 23:01

Verkar vara en skum typ den där Günter... Vet han inte att det är olagligt att kontakta unga flickor på nätet. Verkar som om han klättrade över nätet dessutom. Borde spärras in tycker jag! Pussar, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

6 maj 2009 23:05

Vi kan lugna er alla med att Günter verkar helt annorlunda nu. Han snodde varken mat eller "alkoholen". Tror att han får stanna ett tag. Men missköter han sej så blir det RAUS
pussar

http://lagottoflickorna

 
Ingen bild

Tessan med "pälsbollarna"

6 maj 2009 23:47

Ja jösses det är ju tur att han blivit bättre! Men jag fasar ju fortfarande för min kusin Gerhard von Snügg....för det är ju egentligen han som är roten till allt ont! Jag hoppas för min och alla er skull att han inte kommer tillbaka hit till sverige. Jag hörde sist från Säpo att dom har kontakt med fängelset i Tyskland där han sitter och ännu är han inte riktigt mör....:) Så jag säger som sig bör...HÅLL FÖR FAN ALLA HÅLOR SOM NI KAN TÄNKAS HA HEMMA STÄNGDA! För halare typ en Gerhard får man leta efter i historieböckerna!
Puss på er alla...och håll koll på Günter man kan ALDRIG vara säker med den släkten!

 
Sigge

Sigge

7 maj 2009 15:03

Hälsa eran matte att hon har mail om svampen.
Jag skulle ju ha åkt till Grisöronaffären i förra veckan.
Men då dog ju bilen.
Sen har den inte hunnits med........matte har så underliga prioriteringar ibland.
Är väl viktigare att åka till Grisöronaffären än att dammsuga eller diska??

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

9 maj 2009 01:20

Den där günter verkar ju va en riktigt kul typ tycker jag! Vek mig dubbel av garv då jag läste om hans upptåg :o)
Ludde: Raggar över nätet gör väl de flesta nu förtiden, haha =)
Tycker inte vi ska va så hårda mot stackars lille günter...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards