Direktlänk till inlägg 11 april 2009

LÅNGA FREDAGEN

Av PIA - 11 april 2009 00:04

tillbringade jag med att baka bröd. Det blev bröd med vitlöksgegga, hackade oliver och soltorkade tomater, ganska smarrigt om jag får säga det själv. Tjockemollan håller på sej ännu, men jag hoppas hon pluttar ut bebbarna snart. Hon är så himla tjock så hon har svårt att sitta och gå. MEN, leta godis orkar hon minsann, då far hon omkring som en furie.!!!!!Maten är hon inte alls intresserad av, hon nosar lite och kollar om det är någon rå köttfärs i. I så fall "nedlåter" hon sej att äta den.Det blev väldigt sent med bloggandet i kväll, hade ju lite bröd att ta hand om, haha.Kramar

 
 
Stella

Stella

11 april 2009 00:38

Jodå, det är jag, i mitt rätta element. Matte ångrar att hon inte valde en brun Lagotto, skiten hade i alla fall synts mindre då... Sicka goa bröd du bakat, vi kanske dyker upp för provsmakning någon dag, eller ja, matte smakar, jag kan nöja mig med att få leka med alla tjejerna jag!

Glad Påsk och kramar från oss i Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

11 april 2009 00:48

Stella: Jaaa kom.!!!!
pussar

 
Torsten

Torsten

11 april 2009 07:33

Men oj vad du bakar o har dej...Här får man aldrig känna doften av nybakat bröd....möjligtvis uppvärmt!
Stackara Tjocksmockan....inget är som väntans tider!
Kram på er!

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ludde

Ludde

11 april 2009 14:55

Mmmm, jag kan nästan känna doften av brödet. Det är säkert bra mot fästingar också! Ska be matte göra sånt till mig också. Kram till dom jag når om och nospuss till Liq, Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Lundaborna

11 april 2009 15:09

hej hej!
Måste vara dax vilken dag som helst nu. men jag tycker att hon kan vänta tills på tisdag för då fyller jag och vår blivande vovve år på samma dag. Hade varit bästa födeksedagspresenten tycker jag!
/Ullis

 
Ingen bild

alla Strövelstorpslagottona

11 april 2009 16:36

Tosten: uppvärmt doftar också gott
pussar
Ludde: Liq tackar för pussarna
pussar tillbaka
Lundaborna: ni får nog fira fler födelsedagar.
pussar

 
Sigge

Sigge

12 april 2009 15:18

Matte sdäjer att brödet set väldigt gott ut.
Går det att få receptet mailat????????

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte o snoki me matte

14 april 2009 16:48

å gu så gott det såg ut!!!!
lycka till med bebisarna nu!!!
ha det skönt i solen lite oxå!! massa kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards