Direktlänk till inlägg 4 april 2009

UNDERBAR LÖRDAG

Av PIA - 4 april 2009 23:46

Dagen började med att jag sprang runt i trädgården och plåtade "vårlivet" med knoppar som snart slår ut. En annan som snart "slår ut" är Liq, gud vet hur många bebbar det bor i den magen.Vi avslutade kvällen med att grilla och äta i det snart färdiginredda växthuset. Nu saknas bara en massa växter. Det ska bli tomat och paprikaplantor i stora krukor. En och annan söt hängväxt kommer det också att bli.Kram till er alla

 
 
Primo

Primo

5 april 2009 02:14

Men mamma då!Vilken mage du har;)oj oj så många halvsyskon jag kommer att få! Ta han om dig nu lilla mamma och ta det lungt och njuuuut av vårvädret. Ni ser ut att ha haft det mysigt idag...ser att min fru Zara glufsar i sig ngt gott;)
Puss och svansvift!

http://lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
Stella

Stella

5 april 2009 08:53

Men jösses vilken mage, vad har hon ätit???

Jaha nu förklarade matte att det inte är mat, utan valpar, jag förstår mig inte riktigt på sånt där, men spännande låter det, matte tror att det är minst 10 valpar i magen, den som lever får se och vi hoppas att vi får se det snart, helst innan magen spricker!
Grillningen såg verkligen god ut!!

Kramar från Borås

http://blondinstella.bloggagratis.se

 
Ofelia

Ofelia

5 april 2009 09:14

Tjosan, varken du eller jag är visst redo för Beach 2009;o) Du har lika fin mage som jag. Nu kommer de små undren snart!

Kramis

http://www.lagotto-ofelia.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jane

5 april 2009 09:37

Eftersom jag själv haft ett stort växthus så blir jag väldigt avudsjuk på er. Det bästa med ett sådant är att sitta i det när det regnar samt en mörk sommarkväll med masser av ljus och ett glas vin i handen.
Lycka till med bebbarna!
Kram från oss i stan.

 
Ingen bild

Hera softis

5 april 2009 14:50

Lyckostar växthus att sitta och lata er i!!!
Då slipper du se grannarna?
Är det bebbar i den magen! så du inte blir lurad igen!
Kramisar

 
Torsten

Torsten

5 april 2009 20:41

Va mysigt det såg ut där i växthuset...är hundar tillåtna där?
Kommer inte bebbarna snart???

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Laurence

Laurence

5 april 2009 20:46

härligt det verkar med växthus och snart nya bilder på småtingar. Kram

http://saphira

 
Ludde

Ludde

5 april 2009 21:08

Wow, vilken stilig mage! Det verkar onekligen dags nu...

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Liquerizia

Liquerizia

5 april 2009 22:29

Jo då, hos oss är vi välkomna överallt.
Det är så härligt i växthuset, grannarna syns inte då (till Wiweca).
Om en vecka eller så aka jag nog plutta ut bebbarna. Får mat 4 gånger per dag nu, är ni avis?
pussar till er alla

http://lagottoflickorna

 
Monkan

Monkan

6 april 2009 09:44

Liq min lilla sötnos, vilken tur att mamsen tar hand om dig ordentligt när du är så
bebevacker.

Å vilka mysiga vårbilderlängtar att se ert fina växthus.

http://lagottokrullet.blogg.se

 
Ingen bild

Karin

6 april 2009 12:17

Vilken härlig mage! Det finns nog många bebbar i den som blir lika fina som alla era valpar är!!!
Lycka till!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards