Direktlänk till inlägg 16 februari 2009

HÄRLIG DAG

Av PIA - 16 februari 2009 22:10

med lite lätt snöfall, bara så där lite pudersnö. Så här finns det inte en chans till någon tur med gamla Bettan, eller hur Torsten? På en av bilderna är det en brun Lagotto, man kan tro att det är Gråben (Corrado) men det är en av hans systrar som kallas för Donna, visst är dom lika? Bilderna i övrigt är som mest på Prima, den lilla tokan. I förmiddags såg jag i ögonvrån att hon krökte rygg för att bajsa,och innan jag hann ta ut henne lät det klink klink klink. HON BAJSADE SINGEL.!!!!! minst 10 stycken. I fortsättningen får hon nog ha munkorg på sej. Jag har för all del hittat granbarr i bajset, men bajsa bara singel? Befarar att hon kan bli dyr i drift, den lilla sötnosen. Måste bara visa vad jag stoppade i mej som lite nattamat i går kväll. Monkan vet precis vad det är, dessutom känner hon till min last. Givetvis LÖJROM från Piteå, det mest underbara som finns. Måste snart beställa mer, kan bara inte vara utan det (inte vovvarna heller) kosta vad det kosta vill.    Kramar till er alla.

 
 
Primo

Primo

16 februari 2009 23:52

Till min lilla dotter: Inte får du käka grus!! Du kan ju spräcka mamsens klinkerplattor om du ska skita såna "korvar" ;) Nej vi ska ta reda på vad som göras måste!! Men söt är du mitt gryn!
pussar till alla 4-benta och 2-benta!

http://www.lagottokrullisarna.bloggagratis.se

 
kulan

kulan

17 februari 2009 01:23

Löjrom... mmm jo jag tackar det är inte helt fel. Men vad hade Prima fått då? var det Stenbitsrom eller hi hi där fick jag till det.
kulan

http://www.sykulan.se

 
Torsten

Torsten

17 februari 2009 07:20

Jaså minsann, där sitter ni o lyxar till er med löjrom.....
Alltså, singelgrus......Ja hon är väl en slamsugare...som jag! Pussar

http://www.prinstorsten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

malte oo snoki

17 februari 2009 12:51

jo det är härligt med sol men vore ännu härligare med vår nu...

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 februari 2009 13:44

Primo: Jag tycker det är så gott med grus.
Kulan: Hahaha, den var fyndig.
Torsten: Ja, vi är bässt
Malte o Snoken: Tänk så mycket grus som kommer fram då, fniss.
Pussar till er alla från Prima

http://lagottoflickorna

 
Ludde

Ludde

17 februari 2009 15:42

Åh, husse sitter och dreglar här bredvid. Han undrar om du kan dela med dig av löjromsdistributörsadressen? Han vill nog beställa några kilo. Sen undrar jag förståss om jag får ha en länk till eran sida på min? / Ludde

http://hundenluddesblogg.blogspot.com

 
Monkan

Monkan

17 februari 2009 18:10

Aha. visst är det underbart gott. trots att priset nu är hutlöst går det inte att vara utan.
Vi har lyxat oss både lördag och söndag. Vi har tur att ungarna sover länge.......
Kramarna

http://lagotkrullet..blogg.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 februari 2009 19:11

Ludde: välkommen till oss. Givetvis ska ni ha löjrom. Adressen är www.kalixlojrom.se
Monkan:Det är mycket dom är dyrt, men vara utan löjrom, icke sa nicke
Pussar till er

http://lagottoflickorna

 
Sigge

Sigge

17 februari 2009 19:33

Men stenar ska man inte äta!!!!!!!!!
Har hört att det inte är riktigt bra för våra magar.
Löjrom????????
Bläää sa matte som avskyr allt som kommer från vattnet.
Jag har aldrig smakat så jag vet inte, men käkade murkelomelett idag, mycket gott

http://svamphunden.bloggagratis.se

 
Grålle

Grålle

17 februari 2009 20:34

Lilla Prima, singel har jag också smakat men jag gillade inte knastret i tänderna... Däremot finns det mycket annat gott utomhus att smaka av. Men matte hon säger fy fy fy hela tiden så mitt tips till dig är att vara diskret och smyga med det.
Kul att få se bild på sin syster!
Kram till Er alla!

http://www.corrado.bloggagratis.se

 
alla Strövelstorpslagottona

alla Strövelstorpslagottona

17 februari 2009 21:36

Sigge: kom hit ska du få smaka, det är mumsigt
Grålle: Hej hopp lille gosing. Vi vet exakt vad du menar, men mamsen kommer på oss nästan alltid.Då låter hon som din matte.
pussar på er

http://lagottoflickorna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av PIA - 30 juni 2012 23:21

är vi tillbaka. Nu får ni ha tålamod med att jag har glömt det mesta med att blogga. Har ingen aning om hur jag ska ladda upp foton. Måste nog öva!!!!!!!!!!!!!!!! I alla fall har det rört på sej här sedan sist. Vi kar tre nya framtidshopp från Ital...

Av PIA - 14 november 2011 02:10

                Om ni trodde ni hade sluppit oss så trodde ni fel. Sedan sist har vi varit på semester i Piteå och haft valpar. Prima har haft sin första kull och Krölle sin sista. Båda med Giuggio som pappa. Bilder på dom kullarna kommer senare. H...

Av PIA - 23 juni 2011 15:15

önskar vi er alla med lite sommarbilder Kramar från oss              ...

Av PIA - 10 juni 2011 18:00

när Machello, kallas Zello hämtades. Så jädrans tomt det blev. Jag städade ur valphagen för att fylla tiden med något. Vi önskar Zello och hans familj all lycka. Till sist en bild på gåvor från våra valpar som vi har passat. Vi önskar er alla en ...

Av PIA - 5 juni 2011 17:46

                    Hej på er. Här kommer bilder på mamma Prima med sin son Machello, kallas Zello. Han ska hämtas 10 juni till sitt nya hem. Jag ska nu berätta en liten saga för er. Det var en gång ett stort land där alla medborgare var fria at...

Ovido - Quiz & Flashcards