Alla inlägg under april 2008

Av PIA - 8 april 2008 22:53

Detta längtar Zena och vi andra efter, att kunna sitta ute och grilla, dock inte hund. Varje kväll efter grillningen sökte Zena efter rester i grillen. Knasig hund som hoppade upp i grillen, men vad gör man inte för en liten smula om man är en Lagotto.    Grillsommar på er

Av PIA - 7 april 2008 19:55

Så här underbart har vi haft det idag. Det var bara Zena och Alessia som fastnade på bild, vi andra busade för mycket, men vi kommer igen.Puss från flickorna

Av PIA - 4 april 2008 17:36

Ja så har då Primos HD resultat kommit, B/C med fina skålar, inga pålagringar eller slappa leder. Det tackar vi för. visst hade jag hoppats på bättre, men ingen katastrof. Men han är fortfarande min prins.  Kram på er   Pia

Av PIA - 3 april 2008 16:21

Foto, Tina ForsellSå här stora har dom blivit nu. Fullt ös och jättehungriga. Önskar 20 grader varmt så dom kan rejsa av sej ute, men det blir väl inte förrän dom har kommit till sina nya hem. Man kan ju inte få allt. Njuter i mina vakna stunder av dom små godingarna. Njut ni också av bilderna, ni som inte behöver torka bajs och kiss. I kväll är det dags för andra avmaskningen och fjärde klocklippningen. Vet ni hur många klor det blir att klippa? Många blir det.       Kram på er.        Pia och Liq

Av PIA - 2 april 2008 22:51

Tänk att för några veckor sedan såg valparna ut som små råttor. Nu skriker dom när jag går förbi, och säger, tror du att vi vill vara i hagen? Vi vill rejsa runt i rummet förstår du väl.!!! Liquerizia går till köket och lägger sej, hon tycker mamsen ska ta över nu. Är det någon som vill hjälpa till? nej, trodde inte det.    Kram på er   Pia

Av PIA - 1 april 2008 22:45

Ja, minst sagt. Har väntat i 2 v på Primos HD resultat, och inget händer. Det visade sej att någon framkallningsutrustning hade gått sönder. Fattar ni vilken ångest att behöva vänta SÅ länge? Nu är i alla fall bilderna på väg, så ännu mer väntan. Förresten, ungen på bilden är Primo den vackre. Somnade efter kl 5 i morse pga att Håkan har varit borta och jag tyckte synd om extrahunden, som Håkan sover hos, tänkte då att jag skulle alternera mellan henne och mina. Jo, hon ville bara gosa, så fort jag slutade kom där en liten tass i mitt ansikte. När klockan hade passerat 5 gav jag upp och la mej hos mina hundar. Då tyckte Zena det var på tiden att hon fick gos, hon sover i min säng. Denna dagen har försvunnit i ett töcken.Har ni blivit lurade i dag?     I alla fall glad 1:a april på er      Pia

Ovido - Quiz & Flashcards